اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

افتخار کردن به شرکت در فتنه 88 امر به منکر است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پاسداشت 9 دی گفت: متاسفانه برخی به شرکت در فتنه 88 افتخار می‌کنند؛ افتخار به شرکت در فتنه 88 امر به منکر است.

افتخار کردن به شرکت در فتنه 88 امر به منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در جمع جوانان بسیجی گرگان با اشاره به نزدیک شدن به حماسه 9 دی اظهار داشت: به دلایل مختلف پاسداشت حماسه 9 دی امسال مهم‎تر از سال‎های گذشته است.

وی ادامه داد: 9 دی سال جاری نخستین 9 دی است که در فضای جدید شکل گرفته در کشور، پاسداشت آن انجام خواهد شد.

طاهری متذکر شد: شاید با توجه به اینکه روز 9 دی ماه سال جاری یک روز مانده به 28 صفر قرار خواهد گرفت ممکن است تحت‎الشعاع این روز نیز قرار گیرد اما لازم است که این روز، امسال پررنگ‎تر و باشکوه‎تر برگزار شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال ما یک براندازی سنگینی به نام فتنه 88 را پشت سر گذاشتیم که در 9 دی 1388 طومار این فتنه پیچیده شد.

طاهری تاکید کرد: در این مدت نیز همه دیدند که برخی افراد چطور می‎خواستند که این نام پررنگ نشود.

وی ادامه داد: در ایام رای اعتماد وزرا در دوره اول شاهد بودیم که در خصوص یکی از افرادی که برای یک وزارتخانه پیشنهاد شده بود، در کارنامه این فرد آمده بود که در زمانی که عضو شورای اسلامی شهر گرگان بود زمانی که می‎خواستند یک میدانی را به نام 9 دی نامگذاری کنند چه مقاومتی را در جلسه شورا از خودش نشان داده بود که این نام ماندگار نشود.

طاهری بیان کرد: به طور طبیعی در چنین فضایی که متاسفانه در طی ماه‎های اخیر شاهد بوده‎ایم که کسانی که در فتنه فعال بودند به بعضی از مسئولیت‎ها دست پیدا کردند و هم اگر در جایگاه مسئولیتی نیستند ظاهر حق‎به‎جانبی را نسبت به نظام گرفته‎اند که این یک خطر است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی می‎خواهند کاری کنند تا فعال بودن در فتنه 88 نه تنها جرم به حساب نیاید که به نوعی افتخار هم باشد.

طاهری اضافه کرد: کسی که امروز به فعال بودنش در فتنه 88 افتخار کند امر به منکر می‎کند.

وی در پایان متذکر شد: به نظر می‎آید اینها یک برنامه‎ریزی حساب شده در کم‌رنگ کردن حماسه 9 دی و بی‎اهمیت جلوه دادن فعالیت در فتنه 88 است که نیاز است مومنان و مردم ولایت‌مدار نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

انتهای پیام/83004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول