اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز:

برخی با جسارت فتنه 88 را یک حادثه قلمداد می‌کنند

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز گفت: امروز برخی با جسارت فتنه 88 را یک حادثه توصیف کرده و معتقد به وجود فتنه نیستند.

برخی با جسارت فتنه 88 را یک حادثه قلمداد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی عصر امروز در همایش ناظران شورای نگهبان استان البرز که به میزبانی شهرستان کرج برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری رخدادهای تلخی با هدایت سرویس‌های جاسوسی خارجی و عوامل فتنه‌گر آنها در داخل کشور رقم خورد که اگر درایت ملت ولایی ایران و بصیرت مقام معظم رهبری نبود، دشمنان به اهداف شوم خود دست می‌یافتند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که عده‌ای بر فتنه 88 نام حادثه می‌گذارند و می‌خواهند از عمق فاجعه‌ای که توسط فتنه‌گران در کشور رخ داد، بکاهند و ذهن مردم را منحرف سازند.

* مردم ما توطئه‌های فتنه‌گران را فراموش نمی‌کنند

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز افزود: این عده تصور می‌کنند که ملت ما توهین به مقدسات و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی توسط دشمنان خارجی اسلام و انقلاب و فتنه‌گران داخلی در فتنه 88 را فراموش می‌کنند.

روحی یزدی گفت: این عده فتنه 88 را یک سوءتفاهم ساده و اختلاف نظر توصیف می‌کنند و این در حالی است که در این دوران بدترین اهانت‌ها به مقدسات ملت روا داشته شد و عده‌ای برای براندازی جمهوری اسلامی با دشمنان خارجی هم‌صدا شدند.

وی تاکید کرد: اگر بصیرت و آگاهی ملت ایران و حضور آگاهانه آنها در صحنه نبود به‌ویژه در نهم دی که در پیروی از ولایت وارد میدان شدند، به طور قطع فتنه‌گران آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ایران و انقلاب و مردم وارد می‌کردند.

*‌ نباید تلخی فتنه 88 را فراموش کنیم

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز افزود: باید رخدادهای تلخ فتنه 88 را همواره در خاطر داشته و برای مقابله با توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی آماده باشیم و بدانیم که یک لحظه غفلت آسیب بسیاری به کشور، انقلاب و ملت ما وارد می‌سازد.

روحی یزدی تاکید کرد: حضور نیروهای ولایی در صحنه و پایداری آنها در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب به طور قطع انقلاب ما را بیمه خواهد کرد و به دشمنان اجازه نمی‌دهد که علیه ملت ما توطئه کنند.

وی برگزاری انتخابات سالم و آزاد را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شورای نگهبان و ناظران این شورا در برگزاری انتخابات نقش بسیار مهمی داشته و خوشبختانه با نظارت ویژه در تعیین صلاحیت کاندیداها و همچنین روند برگزاری انتخابات، اجازه ندادند که خدشه‌ای به آرای مردم وارد شود.

روحی‌ یزدی در پایان گفت: به طور قطع شورای نگهبان و ناظران این شورا در سراسر کشور در انتخابات بعدی نیز با جدیت و آگاهی وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را که بر عهده دارند، انجام خواهند داد.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول