اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فتنه‌گران می‌خواهند حماسه نهم دی فراموش شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حماسه نهم دی را نیازمند بازخوانی دانست و گفت: فتنه‌گران تلاش می‌کنند حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود.

فتنه‌گران می‌خواهند حماسه نهم دی فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در دومین جلسه گرامیداشت یوم‌الله نهم دی، حماسه ماندگار نهم دی را انقلاب سوم خواند و اظهار کرد: 9 دی حیات دوباره به انقلاب اسلامی بخشیده است.

وی 9 دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت مردم در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حرکت ایمانی مردم با انگیزه الهی در نهم دی سال 88 اتفاق افتاد.

اشجری با بیان اینکه دشمنان خارجی پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری جریان فتنه را طراحی کردند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اردوکشی خیابانی به راه انداختند اما حماسه نهم دی پاسخ تمام آنها را داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حماسه نهم دی را نیازمند بازخوانی دانست و بیان کرد: فتنه‌گران تلاش می‌کنند حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود.

وی اقدام فتنه‌گران را مانند رفتار منافقان عنوان کرد و گفت: مردم فتنه‌گران را مانند منافقان به زباله‌دان تاریخ انداختند.

اشجری فتنه‌گران را مغضوب ملت برای همیشه خواند و یادآور شد: تلاش فتنه‌گران حذف ولایت فقیه از جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ایمان، اعتقاد و باورهای مردم را زمینه‌ساز 9 دی و مهار فتنه سال 88 ذکر کرد و افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه حنجره‌های آلوده شعار جمهوری ایرانی و نه غزه،‌ نه لبنان، جانم فدای ایران را در فتنه سال 88 سر دادند، تصریح کرد: رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه در مقابل فتنه‌گران مقاومت کردند و فرمودند که مسیر قانون تنها راه است و سران فتنه باید صف خود را از دشمن جدا کنند.

اشجری به لجاجت سران فتنه اشاره کرد و گفت: سوء تفاهم خواندن فتنه سال 88 خیانت بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بصیرت ملت ایران را سبب مقابله با فتنه سال 88 دانست و بیان کرد: گناه سکوت بعضی از افراد در فتنه سال 88 کمتر از فتنه‌گران نیست.

وی با تاکید براینکه عاشورای حسینی (ع) در دل و جان مردم ایران ریشه دوانده است، خاطرنشان کرد: وقتی هتاکان حریم امام حسین (ع) را شکستند فاتحه آنها خواند شده و دشمن فهمید با مردم ایران نمی‌تواند مقابله کند.

اشجری به تمنای بعضی از فتنه‌گران برای تصدی مسئولیت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آگاهی و روشنگری مردم باید با استفاده از فضای معنوی دهه آخر صفر انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به سخنرانی غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری در مراسم هشتم دی ماه امسال در شهر رشت اشاره کرد و گفت: 9 دی روزی ماندگار است و نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول