اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مردم تلخی‌های فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: به طور قطع ملت ایران تلخی‌ها و حوادث ناگوار فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد.

مردم تلخی‌های فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با هدایت سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی و عوامل فریب‌خورده داخلی، مسائلی در کشور ایجاد شد که آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ایران اسلامی و مردم ما وارد کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره عده‌ای به بهانه نتایج انتخابات، اساس نظام، آرمان‌ها و اعتقادات ملت ایران را هدف قرار داده و به چیزی کمتر از براندازی نظام فکر نمی‌کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی که فتنه‌گران در سال 88 به راه انداختند، اگرچه با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی خنثی شد، اما آسیب‌هایی به کشور و مردم وارد کرد.

همه باید از تاریخ عبرت بگیریم

کوثری تاکید کرد: به طور قطع مردم ما تلخی‌های آن دوره و خیانت‌هایی که فتنه‌گران به کشور زدند را فراموش نکرده و نباید هم فراموش کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید از تاریخ عبرت بگیریم، گفت: به طور قطع نمی‌شود که عده‌ای به راه افتاده و به بهانه نتایج انتخابات چند ماه کشور را به آشوب و بلوا کشیده و با دشمنان اسلام و انقلاب و این مردم هم‌صدا شوند و بعد از مردم انتظار داشته باشند که همه چیز را فراموش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بصیرت و آگاهی حکم می‌کند که ما از تجربیات گذشته درس گرفته و اجازه ندهیم که فتنه‌گران و براندازان از صبر و حوصله مردم سوءاستفاده کرده و برای تداوم توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های خود نقشه بکشند.

کوثری در پاسخ به این پرسش که سرانجام فتنه‌گران و عوامل فتنه 88 را چگونه ارزیابی می‌کنید،‌ گفت: نظام و مردم ما با آنها از سر لطف و رافت برخورد کرده و آنها از سوی مردم طرد و منزوی شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: این در حالی است که باید مجازات می‌شدند و به کیفر توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه ملت انجام دادند، می‌رسیدند. حال بهتر است از صبر، حوصله و رافت نظام و مردم سوءاستفاده نکرده و برای جبران اشتباهات خود تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول