اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

16 نفر از پژوهشگران آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی 16 نفر از پژوهشگران و معلمان پژوهنده برگزیده آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجلیل شدند.

16 نفر از پژوهشگران آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران و معلمان پژوهنده برگزیده آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در چهار جلد اصول کافی نخستین باب از اصول در مورد فضل علم و فقها آمده است.

حمید‌رضا وردی گفت: جایگاه تحقیق و پژوهش از صدر اسلام تا به امروز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است.

 وی افزود: اگر بخواهیم به جایگاهی برسیم که از نظر علمی در دنیا حرف نخست را بزنیم باید به اهل فضل، علم و دانشمندان توجه داشته باشیم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اذعان داشت: نباید اجازه بدهیم این قشر از جامعه هیچگونه دغدغه مالی، فکری و ذهنی داشته باشند تا بتوانند با ذهن باز پژوهش‌های خود را به سرانجام برسانند.

نگذارید پژوهش‌ها خاک بخورند

وردی با بیان این‌که پژوهشگران نگذارند پژوهش‌های آنها روی تاقچه مانده و خاک بخورد، تصریح کرد: نتیجه یک پژوهش می‌تواند مشکلات زیادی از مردم و ملت را حل و فصل کند.

وی خطاب به صدا و سیما خراسان جنوبی گفت: چه خوب است که صدا و سیما بتواند این پژوهش‌ها را برای مردم و والدین منتقل کند.

لازم به ذکر است در این مراسم از 16 نفر از پژوهشگران و معلمان پژوهنده برگزیده آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

در رده پژوهشگران برگزیده، سیده‌زهرا جوادموسوی از طبس، غلامعلی مرادی از بیرجند و مجید پاکدامن از قاین مقام‌های نخست تا سوم استانی را کسب کردند.

در رده معلمان پژوهنده سهیلا رنجبخش از بیرجند، ساره زارعی از زیرکوه، مریم صندوق‌داران و زهرا شافعی از قاین، کوکب سادات حسینی از فردوس منتخب استانی معلمان پژوهنده شدند.

همچنین هیئت داوران از بین طرح‌های پژوهشی، سه طرح را به عنوان طرح برگزیده استانی انتخاب کرده است که به ترتیب رتبه بررسی میزان شیوع اختلالات رفتاری در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی خراسان جنوبی از محمد رمضانی، بررسی میزان دانش‌آموزان با حقوق شهروندی مهدی شهروند از خوسف و بررسی میزان نشاط و شادابی در دانش‌آموزان فریدون رمضانی موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند.

گفتنی است از بین 122 اثر فرستاده شده به دبیرخانه کشوری اثر سهیلا رنجبخش منتخب کشوری انتخاب شده است.

انتهای پیام/69017/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول