اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش همدان:

سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه سیاسی‌کاری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد، گفت: همه باید با هم‌اندیشی و تعامل در راستای تحقق سیاست‌های تبیین شده حرکت کنیم.

سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عبدالرضا فولادوند بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش تویسرکان، اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از حساس‌ترین بخش‌های زیربنایی کشور است، زیرا تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور را برعهده دارد.

وی عمده‌ترین نیاز در آموزش و پروش را امنیت و آرامش دانست و گفت: آرامش و امنیت در اعتدال است پس می‌توان دولت تدبیر و امید را بهترین دولت برای پیشرفت آموزش و پرورش دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه سیاسی‌کاری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و استفاده ابزاری از سیستم آموزش و پرورش ممنوع است، تصریح کرد: همه باید با هم‌اندیشی و تعامل در راستای تحقق سیاست‌های تبیین شده حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما باید بر پرورش فرزندانی متعهد و متخصص باشد تا در عرصه‌ رقابت‌های بین‌المللی اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ دنیا بکشیم.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز به توضیح و تشریح وضعیت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: دانش‌آموزان تویسرکان در عرصه‌ علمی در حوزه‌های مختلف دارای جایگاه برتر هستند.

علی بیات از کسب 20 رتبه‌ برتر در جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان پژوهش‌سرای رضی تویسرکان خبر داد و گفت: این پژوهش‌سرا در بین پژوهش‌سراهای کشور جایگاه چهارم را دارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان نخبه تویسرکان در پژوهش‌سرای رضی، ابراز کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و به منظور ترغیب و تشویق نسل علم‌پژوه به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول