به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در نشست شورای معلمان در مجتمع حضرت زینب (س) گرمی، اظهار داشت: در کنار خانواده، مدرسه مهمترین رکن آموزش و پرورش دینی و اسلامی است که محوریت تحول زیربنایی در جامعه را دارد و هر چقدر در حوزه آموزش و پرورش تغییر و دگرگونی احساس شود به همان نسبت جامعه به سمت رشد و بالندگی بیشتر حرکت میکند.
وی، معلمان را به غنیمت شمردن فرصت تعلیم و تربیت و انتقال مواریث فرهنگی، ارزشی و دینی فرا خواند و تصریح کرد: دانشآموزان ما امروز به بهترین شکل در عرصه تحول آموزشی و پرورشی حضور یافتند تا بستری را فراهم کنند که در جامعه مبنا و مبدأ حرکت معلم و نگاه به این حوزه باشد.
علایی با اشاره به اهمیت کیفیت در آموزش، خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش نیازمند توجه معلمان است و معلم میتواند حتی با یک جمله دنیای جدیدی برای دانشآموزان ایجاد کند.
مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز با اشاره به اهمیت پژوهش در جامعه، اضافه کرد: پژوهش و تحقیق از ارکان مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و هدف آموزش و پرورش تربیت دانشآموزان پژوهشگر است.
بخشعلی کامرانی با اشاره به فرا رسیدن امتحانات نوبت اول، از همکاران خواست تا برای موفقیت دانشآموزان در امتحانات برنامهریزی کنند.
وی، اهمیت کلاسهای تقویتی و کنکور را تشریح کرده و ایجاد انگیزه و رقابت سالم برای امتحانات نوبت اول و کلاسهای کنکور را خواستار شد.
مدیر آموزش و پرورش گرمی، نمرات مستمر دانشآموزان را تنها ملاک ارزیابی وضعیت آنان دانست و توجه جدی به نمرات مستمر در طول سال تحصیلی را به همکاران توصیه کرد.
انتهای پیام/62003/ذ20/ظ1004