اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی باشگاه گهر دورود:

مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دورود گهر را از خانه معلم فراری دادند

معاون ورزشی باشگاه گهر دورود گفت: مسئولان آموزش و پرورش با قطع کردن آب و خاموش کردن سیستم گرمایشی بازیکنان، تیم گهر را از خانه معلم فراری دادند.

مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دورود گهر را از خانه معلم فراری دادند

محمد یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود با ابراز ناراحتی نسبت به برخورد مسئولان آموزش و پرورش شهرستان درود و خانه معلم، اظهار داشت: پس از آنکه تصمیم داشتیم تیم را به طور موقت در خانه معلم درود اسکان دهیم مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواهان پرداخت پیشاپیش پول برای اقامت تیم شدند.

وی افزود: ما نیز طبق خواسته مسئولان آموزش و پرورش مبلغ 400هزار تومان را ابتدا پرداخت کرده و گفتیم در پایان مابقی حساب خود را تسویه می‌کنیم اما متأسفانه آقایان شرایط را به نحوی رقم زدند تا بازیکنان گهر را از آنجا فراری دهند.

معاون ورزشی باشگاه گهر درود ادامه داد: مسئول حقوقی آموزش و پرورش به سرایداری خانه معلم گفته بودند که مزاحمت‌هایی مثل قفل کردن درها و قطع کردن آب یا خاموش و کم کردن سیستم گرمایش اتاق‌ها را ایجاد کند تا بازیکنان از آنجا فرار کنند و این در حالی است که گفته بودیم تنها تا روز یکشنبه که به کمپ صنایع دفاع نقل مکان می‌کنیم در خانه معلم حضور داشته و پس از آن همه هزینه‌های جاری تسویه می‌کنیم.

وی افزود: ضمن اینکه مسئول حقوقی آموزش و پرورش شهرستان در سخنان خود ابراز داشتند که تیم گهر چه گلی به سر دورود زده است که ما باید در خانه معلم میزبان آن باشیم که پس از پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم این آقا اهل دورود نیست و هیچ تعصبی به این شهر، تیم این شهر که مایه افتخار مردم آن است ندارد.

این مسئول متذکر شد: صبح امروز پس از انجام این اقدامات ناشایست توسط آقایان ما بازیکنان را در هتل شهرداری اسکان دادیم و آقای سالاروند مسئول این هتل ما را با آغوش باز پذیرفتند و اظهار داشتند که تا هر زمان که گهر نیاز داشته باشد می‌تواند با تخفیف ویژه در هتل شهرداری بماند که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

یاراحمدی در پایان عنوان کرد: از این برخورد بد مسئولین آموزش و پرورش بسیار ناراحت هستم و دوست نداشتم هیچ‌وقت به دنبال یک معلم این مطالب را بیان کنم اما آقایان ما را وادار کردند اینگونه سخن بگوییم.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول