اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین خبر داد

اختصاص سه درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به امر پژوهش

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند یک تا سه درصد از اعتبارات خود را به بخش پژوهش و تحقیق اختصاص بدهند.

اختصاص سه درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به امر پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته پژوهش و فناوری برنامه‌های ویژه‌ای از سوی مدیران دستگاه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها با حضور عموم مردم، دانشجویان و محققان برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پژوهش، اشتغال و توسعه کارآفرینی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تجلیل از پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر و برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها دیجیتال از سوی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، برگزاری کارگاه پژوهشی از سوی اداره کل استاندارد و برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه علوم انسانی از سوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌ها در این هفته بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین با اشاره به قانون بودجه سال 92 بیان کرد: بر اساس قانون، تمام وزارتخانه‌ها، مؤسسات و دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی موظف و مکلف هستند که یک تا سه درصد از اعتبارات دستگاه خود را به امر پژوهش اختصاص بدهند.

درافشانی از تشکیل کمیته تخصصی ذیل کارگروه پژوهش و فناوری با هدف ساماندهی و تبیین اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی در استان  خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت مراکز تحقیقاتی استان بر همه مدیران فرض است و باید از این قابلیت و ظرفیت حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از 35 پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی، یک مرکز تحقیقات، چهار غرفه نمایشگاه پژوهش، سه طرح پژوهش و چهار کارآفرین برتر در بخش پژوهش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول