اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود:

برنامه‌های هفته پژوهش باید بومی‌سازی شود

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: برنامه‌های هفته پژوهش باید بومی‌سازی و متناسب با شهرستان‌ها تهیه شود.

برنامه‌های هفته پژوهش باید بومی‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان نقی ناصر احمدی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اظهار داشت: این جلسه به منظور برنامه‌ریزی برای انتخاب معلمان نمونه و گرامیداشت هفته پژوهش شهرستان ایجرود تشکیل شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در ابتدای جلسه به اقدامات انجام شده در راستای انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی جاری پرداخت و اضافه کرد: تشکیل ستاد، صدور ابلاغ و شرح وظایف برای اعضا، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مجتمع‌ها و مدارس شبانه‌روزی و تشکیل شورای آموزش و پرورش از جمله اهداف این جلسه است.

وی در ادامه از بومی‌سازی برنامه‌های هفته پژوهش و ارسال آن به مدارس برای اجرا خبر داد و خاطرنشان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سایت، تشکیل جلسات کمیته پژوهشی، فراخوان مسابقه با عنوان یک مشکل و هزار راه حل، اجرای کارگاه‌های پژوهشی در مدارس و مجتمع‌ها در هفته پژوهش از برنامه‌های این اداره در هفته پژوهش است.

این مسئول با اشاره به اینکه در کمیته پژوهشی شهرستان مصوب شده به ازای سوق دادن هر چهار دانش‌آموز از طرف معلم در جهت انجام پژوهش دانش‌آموزی که با تایید کمیته پژوهش شهرستان همراه شود، امتیاز یک اقدام‌پژوهی برای آن معلم اختصاص داده شود، تصریح کرد: با این روش در سال‌های آینده شاهد رشد پژوهش‌های دانش‌آموزی در شهرستان ایجرود خواهیم بود.

در پایان جلسه علی سردارزاده رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه مبنای یادگیری دانش‌آموزی بر پایه پژوهش استوار است، تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در زمینه پژوهش ابتکارات و فعالیت مناسبی را انجام داده است.

انتهای پیام/73002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول