اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا:

پرورش پژوهشگران نیاز روز جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با بیان اینکه پژوهش و فناوری به عنوان کلید توسعه پایدار در جامعه است، گفت: پرورش پژوهشگران نیاز روز جامعه است.

پرورش پژوهشگران نیاز روز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمد شعبان‌نژاد صبح امروز در همایش پژوهش برتر ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: پرورش پژوهشگران بزرگ اسلامی در اعصار گذشته الگویی برای نسل جوان جامعه امروز است.

وی پیرامون جایگاه علم در نظام اسلامی افزود: وقوع انقلاب اسلامی توجه ویژه به عرصه پژوهش را رقم زد و تعالی علم و عمل را نزدیک‌تر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با اشاره به اینکه دانشگاه به عنوان مهم‌ترین ابزار شکوفایی در پژوهش است، تصریح کرد: فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های پژوهش در دانشگاه امروز باید گسترش یافته و برنامه ‌های مدون برای آن طراحی شود.

شعبان‌نژاد ادامه داد: پژوهش و فناوری به عنوان کلید توسعه پایدار در جامعه است که نقش ارزنده و فعال دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد توسعه پایدار نیاز به پژوهش و فناوری دارد، تصریح کرد: علم‌آموزی در جامعه امروز از عوامل و پایه‌های نهضت علمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با اشاره به جایگاه تولید علم در میان جوامع مختلف متذکر شد: کسب عناوین و افتخارات علمی در عرصه ملی و بین‌المللی از استعداد قابل توجه جوانان بویین زهرا ناشی شده است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول