اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

آمریکا از دستیابی ایران به دانش هسته‌ای هراس دارد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمنی آمریکا با ایران بر سر دستیابی ایران به دانش هسته‌ای است.

آمریکا از دستیابی ایران به دانش هسته‌ای هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عرفانی ظهر امروز در گردهمایی و تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه نزدیک شدن به اربعین شهادت سید و سالار شهیدان رهبر آزادمردان جهان و الگوی همه آزادی‌خواهان امام حسین(ع) هستیم.

وی با بیان این‌که باید از قیام خون‌بار امام حسین(ع) درس بگیریم، ادامه داد: امام حسین(ع) حق بزرگی بر گردن تمام بشریت دارد.

نیروی انتظامی باید به روز حرکت کند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که امام حسین(ع) تنها متعلق به شیعیان نیست، افزود: برخی از ادیان نیز از قیام امام حسین(ع) الگو گرفته و آزادی را برای ملت خود به ارمغان آوردند.

عرفانی با بیان این‌که اگر نیروی انتظامی بخواهد به اهداف خود برسد باید به روز حرکت کند، گفت: پژوهش، تحقیق و علمی برخورد کردن جزء اولویت‌های ناجا است.

وی با بیان این‌که در دین اسلام آیات فراوانی در مورد پژوهش آمده است، اذعان داشت: در این آیات مسلمانان به پژوهش تشویق شده‌اند.

دشمن در پی ایجاد تزلزل در اعتقادات دینی جوانان است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که در دین اسلام برای پذیرفتن اصول اعتقادی تقلید جایز نیست، متذکر شد: تقلید تنها در فروع دین جایز است.

عرفانی با بیان این‌که اصول اعتقادی زمانی ارزش دارد که با تحقیق، برهان و منطق باشد، یادآور شد: زمانی که اصول اعتقادی همراه پژوهش به دست آید کسی نمی‌تواند در دل انسان نسبت به آن شک ایجاد کند.

وی با بیان این‌که دشمنان در پی ایجاد تزلزل در اعتقادات دینی جوانان هستند، تصریح کرد: در پیشرفت کشور از نظر مادی و معنوی تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای دارد.

ایران از نظر پژوهش پیشرفت خوبی داشته است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در زمینه پژوهش و تهیه مقالات رتبه‌های خوبی در جهان کسب کرده است، اضافه کرد: این مقالات در رفع مشکلات به ما کمک کرده است.

عرفانی با بیان این‌که آمریکا از دستیابی ایران به دانش‌ هسته‌ای هراس دارد، خاطرنشان کرد: امروز کشور با تلاش دانشمندان جوان و محقق به دانش هسته‌ای دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول