اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

قاتل شهید الیاسی‌نژاد به دار مجازات آویخته شد

خبرگزاری فارس: فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی از اعدام قاتل شهید الیاسی‌نژاد خبر داد.

قاتل شهید الیاسی‌نژاد به دار مجازات آویخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه افراد شرور و مجرم باید به اشد مجازات خود برسند، اظهار داشت: در درگیری نیروی انتظامی با اشرار و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در دهم تیر ماه سال جاری یکی از نیروهای انتظامی به شهادت رسید.
وی ادامه داد: در این درگیری که نزدیک به هشت روز به طول انجامید در عملیات ضربتی پنج نفر از رابطان و یکی از اشرار دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با توجه به بازجویی از فرد شرور نزدیک به 200 کیلو مواد مخدر و دو دستگاه موتور سیکلت کشف شد، گفت: فرد شرور در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که نخستین کسی بوده که به طرف نیروهای نظامی تیراندازی کرده و عامل شهادت الیاسی‌نژاد است.
گودرزی اصلیت این فرد شرور را از سیستان و بلوچستان دانست و گفت: این فرد با سوابق چندین فقره دزدی و مشارکت در حمل و توزیع مواد مخدر در دو روز گذشته با حضور اولیای دم شهید الیاسی‌نژاد به دار مجازات آویخته شد.
وی همکاری مردم را در دستگیری این فرد شرور و رابطان آن بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: تمام رابطان و افراد شرور باید بدانند که نیروی انتظامی به شدت با عوامل شرارت و افراد شرور برخورد می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری دو پسر جوان خبر داد و گفت: در دو روز گذشته دو پسر جوان که در یکی از محلات بیرجند اقدام به زورگیری کردند توسط نیروهای تجسس کلانتری در کوتاه‌ترین زمان و با چهره‌نگاری و اقدامات فنی پلیسی دستگیر شدند.
گودرزی تصریح کرد: طی بازجویی مشخص شد این دو جوان تاکنون با موتور سیکلت اقدام به شش مورد زورگیری کردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول