اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد

کشف 26 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 26 تن مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی خراسان‌جنوبی در 10 ماه سال‌جاری خبر داد.

کشف 26 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی ظهر امروز در همایش عمومی رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی خراسان‌جنوبی در بیرجند اظهار داشت: با هماهنگی مطلوب بین دستگاه‌های مختلف قضایی، امنیتی و نیروی نظامی و انتظامی خراسان‌جنوبی وضعیت مطلوبی از حیث امنیت در سطح خراسان‌جنوبی فراهم شده است.

*خراسان‌جنوبی قتلگاه قاچاقچیان است

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی به دلیل وجود نیروهای اطلاعاتی و مرزبانی مستحکم و هماهنگی شورای تأمین استان و دستگاه قضایی در ارزیابی‌های آشکار و پنهان صورت گرفته به ‌عنوان قتلگاه قاچاقچیان شناخته شده است، افزود: خراسان‌جنوبی از نظر استواری و امنیت از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در نظارت تخصصی سال‌های 89  و 90، خراسان‌جنوبی بین 32 استان کشور رتبه برتر کشور را معدل 84.5 به دست آورده است، اذعان کرد: خراسان‌جنوبی نسبت به رتبه دوم کشوری با معدل 77 معدل بالایی را کسب کرده است.

گودرزی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی استان در رعایت حقوق شهروندی رتبه اول کشوری را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: در بحث رسیدگی به معنویت و فرهنگ قرآنی خراسان‌جنوبی جزو سه استان برتر کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث تکریم ارباب‌رجوع، خراسان‌جنوبی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است، ادامه داد: در بحث مبارزه با سرقت‌های انجام شده و تجسس کلانتری‌ها، خراسان‌جنوبی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی اذعان کرد: در بحث نهضت عمرانی و خوشایندسازی محل خدمت بین 70 کلانتری و پاسگاه در استان، 69 مورد به صورت خوشایند بازسازی شده است که باعث افزایش قدرت عمل کارکنان و کاهش جرایم شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه در 94 درصد از پرونده‌هایی که در خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود، کد ملی ثبت شده تصریح کرد: خراسان‌جنوبی از این حیث در سال‌جاری معدل اول کشوری را کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به کاهش 31 درصدی سرقت‌ها در استان در سال‌جاری، گفت: خراسان‌جنوبی در سال‌جاری در بحث سرقت مغازه از کاهش 44 درصدی و در بحث سرقت منازل از کاهش 27 درصدی و در بحث کیف‌قاپی از کاهش 32 درصدی برخوردار بوده است.

گودرزی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی هیچ‌گونه سرقت مسلحانه‌ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: روند سرقت بانک‌ها و طلافروشان نیز در استان در سال‌جاری منتفی بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول