اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

امسال سرقت بانکی و گروگان‌گیری در خراسان‌جنوبی نداشتیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری سرقت‌های بانکی، طلا و جواهرات و گروگان‌گیری در خراسان جنوبی صفر بوده است.

امسال سرقت بانکی و گروگان‌گیری در خراسان‌جنوبی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی صبح امروز در مراسم اختتامیه رزمایش پاکسازی نقاط آلوده و آغاز طرح نوروزی که در محل ستاد فرمانده انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و آغاز طرح نوروزی راهور شورای امنیت اجتماعی، فرماندهان انتظامی، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، اورژانس، پلیس راهور، راه و شهرسازی و همه ارگان‌ها در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 190 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس گرفته شده و همچنین 22 هزار پرونده در پایگاه‌ها و بخش‌های انتظامی ارائه خدمات شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: در حوزه راهنمایی و رانندگی 52 هزار انواع گواهی‌نامه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی صادر شده است.

واعظی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون سرقت‌های بانکی، طلا و جواهرات و گروگان‌گیری در خراسان جنوبی صفر بوده است.

این مسئول گفت: در مجموع میزان سرقت‌های انجام شده در استان 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ابراز داشت: در زمینه قتل‌‌ نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش و گروگانگیری نداشته‌ایم و همچنین در همه موارد و مفاسد اجتماعی با کاهش روبرو بوده‌ایم.

واعظی عنوان کرد: ارتقای امنیت ریشه در بعد فرهنگی مردم دارد و برای ارتقای امنیت کشور باید خانواده‌ها و آموزش و پرورش با هم همکاری خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: با استفاده از نظرسنجی‌ها، ارتباطات مردمی، تماس‌های پلیس 110 و کارهای پژوهشی انجام شده هر ساله برنامه‌های امنیت اجتماعی اولویت‌بندی شده و برنامه‌ریزی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: 190 هزار تماس طی فرآیند ملی آنالیز و ماموریت‌های نیروی انتظامی اولویت‌بندی شده است.

واعظی ابراز داشت: ماموریت طرح پاکسازی نقاط آلوده در سه مرحله قبل، حین و بعد طی سه روز در سطح استان انجام شده و نتایج خیلی خوب حاصل شده است.

این مسئول اذعان داشت: در مرحله قبل با هماهنگی‌ها و احکام قضایی برنامه‌ریزی شده، مرحله حین شامل اجرای عملیات بوده و مرحله پایانی آن جمع‌بندی و ارزیابی انجام شده است. 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی متذکر شد: در طرح پاکسازی نقاط آلوده با همکاری بیش از 2 هزار نیرو با 488 خودرو و 130 دستگاه موتورسیکلت در 190 نقطه شهری و 129 نقطه روستایی نتایج با موفقیت روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول