اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 42 درصدی آمار تلفات جاده‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا استان ما توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند.

خراسان جنوبی رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ترافیکی، انتظامی زمستان 90 با اشاره به کاهش 68 نفری آمار تلفات جاده‌ای در نیمه نخست سال جاری در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: این آمار حکایت از کاهش 42 درصدی آمار تلفات جاده‌ای دارد.
وی افزود: بنابر‌این گزارش و آمار موجود استان خراسان جنوبی رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را در نیمه نخست سال 90 را در سطح کشور داراست.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز طرح امداد زمستانی 30 دستگاه خودروی نیروی انتظامی نیز به همراه سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در مناطق برف‌گیر استان مستقر می‌شوند.
گودرزی از واگذاری یک دستگاه بالگرد به پلیس راه استان به منظور حضور به موقع در حوادث بین‌راهی نیز خبر داد.
وی با اشاره به آغاز مرحله نخست قانون جدید راهنمایی و رانندگی از اردیبهشت ماه در سطح کشور گفت: این آمار نشان دهنده موثر واقع شدن قانون جدید است که موجبات قانون‌مدارتر شدن مردم را فراهم کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز مرحله دوم این قانون از اول دی‌ماه سال جاری گفت: اجرای مرحله جدید و افزایش مجدد جرایم راهنمایی و رانندگی و درج نمرات منفی هشداری برای رانندگان قانون‌گریز است.
گودرزی افزود: بر اساس قانون جدید رایزنی‌هایی با شرکت‌های بیمه صورت گرفته است که طبق آن بیمه حق جبران خسارت رانندگانی که دارای نمره منفی بوده و تصادف کرده‌اند را ندارد، بنابراین رانندگان قانون‌گریز از انجام کارهای خلاف قانون خودداری کنند.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به کاهش چشمگیر آمار تلفات جاده‌ای گفت: این موفقیت مرهون خدمات بی‌دریغ دستگاه‌های مرتبط با امور جاده‌ای است.
سید کاظم اولیایی در این راستا از تلاش اداره راه‌ و ترابری استان، پلیس راهور، نیروی انتظامی، پلیس‌راه، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول