اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی پشتیبان و حامی اصناف است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی پشتیبان و حامی اصناف است، گفت: در سایه امنیت و آرامش است که می‌توان به فعالیت اقتصادی پرداخت.

نیروی انتظامی پشتیبان و حامی اصناف است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع اصناف و کسبه خراسان جنوبی اظهار داشت: یک سوم جمعیت ایران بازاری هستند و همه مردم به نوعی با بازاریان سرو کار دارند.
وی تصریح کرد: اقتصاد و نظام اقتصادی در دست بازاریان است و ناامنی‌های مدنی اقتصاد بازاریان را فلج می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در جریان فتنه سال 88 در تهران نافرمانی‌های مدنی خسارت‌های زیادی به بازاریان وارد کرد. کسانی که انضباط اجتماعی را رعایت می‌کنند تجلی عینی امنیت در سطح جامعه هستند.
وی با بیان اینکه پلیس در گذشته تهدید محور بود، گفت: امروز رویکرد پلیس به سمت جامعه محور  رفته  و دارای رأفت و عطوفت اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جرائم تغییر کرده است، تصریح کرد: ماهواره‌ها پایه‌های دینی و اعتقادی را در خانواده‌ها سست و دچار تزلزل کرده لذا باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.
گودرزی اظهار داشت: بازاریان باید مغازه‌های خود را به سیستم‌های نوین روز مجهز کنند و از به کارگیری اتباع خارجی در مغازه‌های خود باید خودداری کنند.
وی عدم ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط متصدیان و شاغلان واحدهای صنفی، رعایت شئونات اسلامی توسط مدیران واحدهای صنفی، عدم پخش هر گونه موسیقی غیر مجاز در واحدهای صنفی، رعایت حجاب شرعی و پوشش اسلامی توسط مدیران واحدهای صنفی، عدم استفاده از آرایش به سبک مدل‌های غربی را از موارد ضروری و مورد تأکید واحدهای صنفی عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی عدم تولید و توزیع و فروش هر گونه البسه و تابلوهای منقوش به تصاویر مبتذل و خلاف عفت عمومی، عدم استفاده از مانکن‌های نامتعارف زنانه در ویترین واحدهای صنفی و همچنین فروش البسه زیر زنانه توسط فروشنده مرد و عدم تهیه و توزیع مشروبات الکلی و استعمال مواد مخدر در واحدهای صنفی را از دیگر موارد ضروری برای واحدهای صنفی برشمرد.
انتهای پیام /خ20            
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول