اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواستار شد

ضرورت تقویت تشکل‌های مردمی و افزایش بصیرت جامعه

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواستار تقویت تشکل‌های مردمی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر روزهایی چون نهم دی‌ماه شد.

ضرورت تقویت تشکل‌های مردمی و افزایش بصیرت جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی امشب در نشست کمیته‌ها و اعضای شورای هماهنگی مراسم نهم دی‌ماه، اظهار داشت: فعالان فرهنگی باید در راستای زنده نگاه داشتن یاد چنین روزهایی تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به همزمانی هفته وحدت و دهه مبارک فجر از برگزاری همایش منادیان وحدت در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: نهم دی ماه به نام بصیرت‌افزایی نامگذاری شده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه هنوز عمق فاجعه روزهای پیش از نهم دیماه تبیین نشده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند سران فتنه خارجی هستند که منظور همان آمریکا و اسرائیل است.

فراشی با اشاره به رهنمودهای ایشان در خصوص لزوم بصیرت‌افزایی در جامعه تصریح کرد: دشمنان از کیان نظام و همراهی مردم ما هراس دارند.

مردم تشنه دیدن زوایای کور فتنه سال 88 هستند

وی با بیان اینکه مردم تشنه دیدن زوایای کور فتنه سال 88 هستند، تصریح کرد: اگر تدابیر رهبر نبود نظام دستخوش حوادثی بسیار تلخ می‌شد.

مدیر مرکز بزرگ  اسلامی غرب کشور، خواستار تقویت تشکل‌های مردمی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر روزهایی چون نهم دی ماه شد.

فراشی تصریح کرد: آن چیزی که نهم دی را برجسته کرد حضور یکپارچه و بدون هماهنگی بود که نشان‌دهنده ظرفیت بالای مردم ما در دفاع از آرمان‌ها است.

وی در پایان خواستار برگزاری منظم برنامه‌ها در هفته وحدت امسال با توجه به سیاست‌های خصمانه دشمنان در این راستا شد و افزود: باید یک بار دیگر نشان دهیم پایبند و متعهد به اسلام و انقلاب هستیم.

انتهای پیام/79012/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول