اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه بصیرت در قم

جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه بصیرت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این جلسه آیت‌الله محمد سعیدی امام جمعه قم، نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و اعضای نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با شاره به اینکه دو مناسبت در دستور کار شورا قرار دارد، گفت: نخستین مناسبت بزرگداشت دهه فجر است و سعی می‌شود مراسم دهه فجر مانند سابق به خوبی انجام شود و مورد تاثیر دهه بصیرت قرار نگیرد.

لطفی با بیان اینکه مناسبت دوم دهه بصیرت است، اذعان کرد: بر اساس آنچه که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است 9 دی به عنوان نماد بصیرت معرفی شده است ولی در قم این مناسبت به صورت دهه بصیرت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر برگزاری چند مراسم عمومی هر صنفی یک برنامه بصیرت‌افزایی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: هدف ما برگزاری بزرگداشت نیست بلکه هدف ما در راستای بصیرت‌افزایی و شفاف‌سازی فتنه 88 و چگونگی شکل‌گیری حماسه ماندگار حماسه 9 دی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین جلسه در روز 8 دی و با حضور اقشار مختلف مردم با محوریت شخصیت‌های روحانی در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد، گفت: به علت همزمانی با رحلت پیامبر(ص) در روز 10 دی و شهادت امام رضا (ع) در روز 12 دی نخستین برنامه عمومی در شام شهادت امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

در ادامه جلسه محمدکاظم پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه در روز 6 دی 88 اجتماع خانواده شهدا و ایثارگران در دارالشفاء زمینه حماسه 9 دی را فراهم کرد، گفت: در روز 13 دی همایش پیشگامان بصیرت در محضر خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای بصیرت‌افزایی، به صورت محلی در حسینیه‌ها مراسم‌هایی با همین عنوان برگزار خواهد شد، گفت: دیدار با خانواده‌ شهدای انقلاب و مخصوصا خانواده شهدای 19 دی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه جلسه محمد مخلصی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه داشتن برنامه مشترک بسیار مهم است، گفت: لازم است به کیفیت بیشتر بپردازیم و در خصوص استفاده از مشارکت مردمی داشتن برنامه مشترک بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه در کمیته کودک و نوجوان تاکنون نتوانستیم برنامه خوبی داشته باشیم، اذعان کرد: درخواست می‌کنم که یک برنامه خوب برای همه ارگان‌ها نوشته شود.

مخلصی با اشاره به اینکه بحث ارزیابی عملکرد بسیار مفید است، بیان کرد: ارزیابی عملکردها حداقل نشان می‌دهد که کجای کار خوب بوده است و در کجا احتیاج به تلاش بیشتری داریم.

انتهای پیام/2258/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول