اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

بصیرت افزایی وظیفه ذاتی دل‌سوختگان انقلاب است

امام جمعه شهرستان نور گفت: بصیرت افزایی وظیفه ذاتی دل‌سوختگان انقلاب است.

بصیرت افزایی وظیفه ذاتی دل‌سوختگان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور،حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه ناحیه نور اظهار داشت: شما گرد و غبار جبهه‌ها را بر پیکره خودتان دیدید و بسیاری از شما زخمی از دوران دفاع مقدس هنوز بر بدن خود دارید.

امام جمعه نور افزود: شما زمانی به سپاه پیوستید که هیچ‌ انتظار و توقعی نبود و چیزی برای خود طلب نکردید و تنها با فرمان و اشاره ولی امر و با صفای خالص و دیدی باز به جمع عاشقان پیوستید.

وی تصریح کرد: ویژگی‌ها و شرایطی که در آن دوران بوده است از شما انسان‌هایی پولادین راست قامت و با بصیرت ساخته است.

باقرزاده ابراز داشت: یکی از مسئولیت‌های سنگین شما انتقال تجربیات آن زمان به همکاران جوانان است چرا که این پاسداران جوان و نسل جدید شرایط دوران جنگ را فقط می‌شنوند، اما شما آن شرایط را با تمام وجود درک کرده‌اید،بنابراین یکی از مسئولیت‌های طلایی شما انتقال آن تجربیات و بصیرت به نسل جوان امروز است.

امام جمعه نور بیان داشت: شاید امروز مسئولیت سازمانی شما به پایان رسیده باشد اما مسئولیت انقلابی شما در انتقال تجربیات و ارزش‌ها همچنان ادامه دارد شما الگو هستید و جامعه عموما و جوانان به ویژه به شما به یک چشم دیگری نگاه می‌کنند،رفتارها ضعف‌های شما در جامعه تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: شما چه بخواهید و چه نخواهید زیر ذره‌بین دقت و مشاهده دیگران قرار دارید و با دیدن شخصیت و رفتار شما مردم نمره می‌دهند که در واقع فکر می‌کنند که به نظام دارند نمره می‌دهند و به عنوان ملاک و معیار در جامعه قرار می‌گیرد.

باقرزاده بصیرت افزایی را وظیفه ذاتی دل‌سوختگان انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز دشمنی دشمن متنوع شد،ابزارهای دشمن،جدید و پیشرفت کرده است و با تنوعی که در رسانه ها ایجاد شد دشمن با استفاده از همه امکانات،ابزار و تکنولوژی،به جنگِ همان باورها،ارزش‌ها و اعتقادات آمده است و اینجا است که شما باید به عنوان الگو با استفاده از تجربیات خود بصیرت بدهید.

امام جمعه نور در ادامه به اهمیت و حفظ ارکان خانواده اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمن ارکان همه خانواده‌ها را هدف گرفته است،ولی خانواده‌های شما را بیشتر مورد هدف قرار داده است،شما نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک محور باید به مساجد شکوه ببخشید و در برنامه‌ها و در محافل مذهبی جلوه خاصی ببخشید و علاوه بر خانواده خود دیگران را هم بیمه کنید.

وی تاکید کرد: خانواده را به عنوان کانون محبت و کانون مهر و صفا قرار دهید، تا بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد،کاری کنید نسلی که از شما به یادگار می‌ماند از لحاظ فکری،اعتقادی،ارزشی، علمی،ولایتی حداقل مانند نسل گذشته باشد.

 انتهای پیام/86023/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول