اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان:

ولایت همراه با بصیرت و معنویت چراغ راه بشریت است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان گفت: باید معنویت، بصیرت و ولایت که سه شاخص و چراغ راه هدایت انسان است را مد نظر خود قرار دهیم.

ولایت همراه با بصیرت و معنویت چراغ راه بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی صبح امروز در نشست معرفتی بصیرتی کارکنان گروه 10 محرم شاهرود که در حسینیه ولی عصر (عج) این گروه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام حزن آل‎الله با اشاره به مقام و جایگاه انسان اظهار کرد: دنیا و جایگاه‎های ظاهری دنیایی وسوسه برانگیز است و انسان را در معرض اشتباه و وسوسه‎های شیطانی قرار می‎دهد.

وی افزود: انسان باید قلبش را چنان با بصیرت و نور ایمان و ولایت محکم کند تا هیچ گناه و وسوسه‎ای در او راه نیابد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: قلب و دلی که در آن نور خدا وارد شده است باید بصیر باشد؛ چرا که انسان بی‎بصیرت به راحتی می‎لغزد.

وی تصریح کرد: بصیرت به همراه داشتن نور ولایت از الزاماتی است که قلوب مؤمنین را محکم خواهد کرد و خانه دل خدا خواهد بود و رستگاری و فلاح با آن انسان خواهد بود.

رعایتی تبعیت از ولایت را یکی از اساسی‏ترین نیازهای انسان مؤمن برشمرد و اظهار کرد: اگر نور ولایت و ولایت‏پذیری نباشد می‏شود کربلا و عاشورا و آن‎گاه دیگر کاری نمی‏شود کرد و انسان به پرتگاه ذلت سقوط خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف پاسداری گفت: اگر ما خود را پاسدار می‏دانیم، باید گوهر اصلی وجودی خود را بشناسیم و بدانیم که پاسداری از اسلام و قرآن و نظام اسلامی و تبعیت محض از ولایت از شاخص‏ها و وظایف ذاتی ماست.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: از آنجا که ما پاسدار ارزش‏ها و سرباز ولایتیم، باید گوش به فرمان ولایت باشیم و نباید بدون بصیرت عمل کنیم.

رعایتی افزود: باید معنویت، بصیرت و ولایت که سه شاخص و چراغ راه هدایت انسان است را مدنظر خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول