اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است، چراکه مردم با ولایت تجدیدپیمان کردند.

9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری در هجدهمین جلسه شورای شهر اهواز که امشب برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 تاسیس شد و هم اکنون ریز نظر آیت‌الله جنتی اداره می‌شود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی، ترغیب، بسیج و فراخوان عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های انقلاب، هماهنگی برای انجام وظایف نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو و برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت مناسبت‌ها و رخداد‌ها نقش خود را ایفا می‌کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، گوشه‌ای از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را اینگونه بیان کرد: برنامه‏ ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور و نیز مراسم ضروری و فوریتی از مهم‌ترین وظایف این شورا است.

جعفری عنوان کرد: استفاده از تلویزیون شهری برای مناسبت‌ها، نور افشانی لیزری و رنگ آمیزی پایه‌های پل شهید علم الهدی که نماد مردم خوزستان در روز راهپیمایی 22 بهمن است از جمله کارهایی است که باید انجام داد.

وی اضافه کرد: برای اینکه فضای شهر را تحت‌الشعاع قرار دهیم می‌توانیم بلوتوث‌هایی را در خیابان‌های طالقانی، امام خمینی و سلمان فارسی نصب شود و پیامک‌های مذهبی و مناسبتی ارسال شود.

انتهای پیام/72011/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول