اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی:

بصیرت و تبعیت از رهبری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

بصیرت و تبعیت از رهبری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمود تشکری در افتتاحیه هفتمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ارشد ناجا در قم ضمن تقدیر از مسئولان برگزارکننده این دوره‌ها اظهار داشت: بحمدالله روز به روز شاهد پیشرفت‌هایی در برگزاری این دوره‌ها هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دوره‌های بصیرت را برای آحاد جامعه علی الخصوص نیروهای مسلح لازم و ضروری می‌دانند افزود: این دوره‌ها موجب می‌شود تا جامعه همواره از فضایی معنوی برخوردار باشد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله نام برده‌اند گفت: اگر این نیرو در اجتماع نیرویی شایسته برای نظام اسلامی باشد، رضایتمندی مردم و خداوند متعال را به دنبال دارد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سردار خورشیدوند از فرماندهان اسبق استان قم اظهار داشت: برای راه اندازی مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار و برگزاری دوره‌های بصیرت در این مجتمع ، تلاش فراوانی در دوره فرماندهان قبلی و فعلی قم انجام شده است.

تشکری با بیان اینکه بصیرت، درک و شناخت صحیح از شرایط جامعه در زمان‌های مختلف است افزود: بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول