اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند

2300 مورد بازرسی از کالاها خراسان جنوبی انجام شد

نماینده اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند با بیان اینکه نظارت و کنترل کمیت و کیفیت کالاها در بازار بیرجند در سال گذشته 2 هزار و 300 مورد بوده است، گفت: تعداد 800 مورد هم نمونه‌برداری شده است.

2300 مورد بازرسی از کالاها خراسان جنوبی انجام شد

محمد‌رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی خراسان جنوبی در بازارچه مرزی یزدان راه‌اندازی و تجهیز شده است.

وی از همکاری در نمونه‌برداری از محموله‌های صادراتی مشتقات نفتی در گمرگ ماهیرود خبر داد و افزود: آزمون نمونه‌های مشتقات نفتی ارسالی از سوی گمرک خراسان جنوبی، نمونه است.

104 نظارت در بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی

نماینده  اداره استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی از بازارچه‌های مرزی استان 104 نمونه بوده است، اضافه کرد: نظارت و کنترل کیفیت تولیدات داخلی خراسان جنوبی 540 مورد بازرسی و 690 مورد نمونه‌برداری بوده است.

اکبری با اشاره به نظارت و کنترل کمیت و کیفیت کالاها در بازار خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته 2 هزار و 300 بازرسی و همچنین 800 مورد نمونه‌برداری صورت گرفته است.

وی آزمون نمونه‌های درخواستی سازمان اموال تملیکی خراسان جنوبی و صدور تاییدیه فروش کالا را 17 نمونه عنوان کرد و اذعان داشت: همچنین نظارت و کنترل کمی پمپ‌های سوخت خراسان جنوبی 715 نازل بوده است.

رسیدگی به 30 مورد از شکایات مردمی

نماینده اداره استاندارد خراسان جنوبی آزمون سایر وسایل سنجش را 315 مورد دانست و یادآور شد: برای کیفیت کالاهای داخلی و خارجی 30 مورد شکایت مردمی رسیدگی شده است.

اکبری با اشاره به اقدامات حقوقی و ارجاع پرونده واحدهای تولیدی متخلف به مراجع قضایی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این راستا دو پرونده تشکیل شده است.

انتهای پیام/69013/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول