اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان:

تحکیم بنیان خانواده باید مورد توجه مسئولان فرهنگی باشد

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان گفت: تحکیم بنیان خانواده باید مورد توجه مسئولین فرهنگی باشد.

تحکیم بنیان خانواده باید مورد توجه مسئولان فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فهیمه دویران ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان و خانواده شهرستان زنجان، اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده در جامعه دینی ایران باید مورد توجه متولیان فرهنگی و بانوان در خانواده‌های ایرانی قرار گیرد.

وی به وظایف دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زنجان نسبت به محورهای تحکیم بنیان خانواده اهتمام جدی داشته باشند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان با بیان اینکه محورهای تحکیم بنیان خانواده باید در داخل و خارج از اداره مورد توجه باشد، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به مسائل و مشکلات بانوان و خانواده دقت نظر بیشتری داشته باشند و در این راستا برنامه‌های مناسبی تدوین کنند.

این مسئول شناسایی آسیب‌های اجتماعی در حوزه بانوان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای تحکیم مبانی خانوده باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی بانوان توجه ویژه صورت گیرد، چراکه بدون توجه به آسیب‌های موجود نمی‌توان نسبت به تحکیم بنیان خانواده موفق بود.

دویران با بیان اینکه باید نسبت به مشکلات کودکان نیز توجه لازم در سطح جامعه صورت گیرد، افزود: بهزیستی باید نسبت به حاکم بودن شرایط رشد و تعالی کودکان در مهدهای کودک شهرستان زنجان تلاش کند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان رعایت شرایط محیطی مناسب برای کودکان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نوع موسیقی و ابزارهای تفریحی برای کودکان باید به دقت بررسی و انتخاب شوند و کودکان باید در محیطی سالم رشد یابند چراکه در سال‌های آینده این کودکان آینده‌سازان جامعه خواهند بود.

وی به محیط‌های دانشگاهی برای دختران و پسران اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان باید در محیطی مناسب جهت توسعه علمی کشور و استان گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه باید برای جوانان آموزش‌های مهارت زندگی تعریف شود، افزود: باید در این راستا دوره‌های آموزشی مناسب برای بانوان تعریف شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان تقویت معنویت در جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تقویت معنویت در فضاهای آموزشی برای بانوان و به ویژه جوانان باید مورد توجه مسئولان فرهنگی زنجان قرار گیرد.

وی همچنین به برنامه‌ریزی فرهنگی برای دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه بانوان شهرستان زنجان نسبت به تشکیل جلسات مستمر و مناسب برای ارائه برنامه‌های مناسب فرهنگی برای دهه مبارک فجر اقدام می‌کند.

دویران با بیان اینکه تا فرا رسیدن دهه مبارک فجر چند جلسه در این راستا تشکیل می‌شود، افزود: در این جلسات تلاش می‌شود برنامه‌های موثر و مناسبی برای اجرا در دهه مبارک فجر تدوین شود.

این مسئول تاثیر‌گذاری و شاخص بودن برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نسبت به تدوین برنامه‌های اثرگذار فرهنگی که تکرار مکررات نباشد اقدام خواهد شد.

وی از تعریف برنامه‌های نمایشگاهی در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش، نمایشگاه، بازدید، دیدار‌های فرهنگی و برنامه‌های مشابه هدف‌گذاری می‌شود. در جلسات آتی نسبت به جزئیات تدوین برنامه‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/73007/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول