اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید:

سرکشی از خانواده شهدا جزو برنامه‌های مسئولان قرار گیرد

معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم نهادینه شدن سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در میان مسئولان تاکید کرد و گفت: استانداران و مسئولان این موضوع را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

سرکشی از خانواده شهدا جزو برنامه‌های مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسکندر یارنسب ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه والای خانواده‌های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای گرانقدر است.

معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی شهدای این مرز و بوم افزود: شهدا با نثار جانشان از ولایت و از دستاوردها و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دفاع کرده و آن را بیمه کردند.

یارنسب با اشاره به اینکه همه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند، افزود: هدف شهدا و ایثارگران دفاع از قرآن، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی به اهمیت دلجویی و تفقد از خانواده معظم شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: بنا به فرمایشات امام خمینی (ره) شهدا شمع محفل بشریت بوده و خانواده‌های بزرگوار آنها نیز چشم و چراغ ملت هستند.

یارنسب اذعان داشت: یکی از کارهای بزرگ و ماندگار دولت یازدهم سرکشی از خانواده های شاهد و ایثارگر است و امیدواریم کاری را که رئیس‌جمهور آغاز کرده به بدنه دولت نیز تعمیم داده شود و در استان‌ها نیز استانداران و سایر مسئولان دولتی به توسعه و تعمیق این موضوع اهتمام داشته باشند.

معاون تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اجرای طرح سپاس را گامی همه در نهادینه کردن دیدار مسئولان از خانواده شهدا و ایثارگر عنوان کرد و افزود: همه ما باید خود را مقید به قدردانی از مقام شامخ خانواده شاهد و ایثارگر بدانیم.

انتهای پیام/82008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول