اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

تحکیم بنیان خانواده آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ تحکیم بنیان خانواده سدی محکم و اراده‌ای قوی در برابر آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی است تا زمینه برای استحکام این نهاد فراهم آید.

تحکیم بنیان خانواده آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست معاونان و رؤسای اداره کل و مدیریت شهرستان اردبیل اظهار داشت: حفظ عزت، کرامت و همچنین تحکیم بنیان خانواده‌های نیازمند و جلوگیری از فروپاشی پایه‌های آن جز مهمترین اهداف این نهاد است که تمامی امدادگران برای احقاق این اصل مهم تلاش ‌می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: درک مشکلات خانواده‌های مددجو و تلاش برای رفع دغدغه‌های آنان وظیفه‌ ذاتی و انسانی ماست و بایستی در رفع موانع و مشکلات خانواده‌ها و مراجعان دقت بیشتری داشته باشیم.

زلالی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل جهت احصا نیازهای مددجویان خاطر نشان کرد: حدود 9 هزار خانوار تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل هستند و این آمار بیانگر آن است که بار مراجعات در این شهرستان بیشتر از دیگر شهرستان‌هاست.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار شهرستان اردبیل افزون بر 70 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده‌اند، ادامه داد: سهم درآمدی شهرستان در سال ‌جاری 130 میلیارد ریال پیش‌بینی شده که تا به امروز 39 درصد از این سهمیه محقق شده است.

وی با اظهار امیدواری به اینکه تا پایان سال شاهد تحقق صد درصدی سهمیه‌ پیش‌بینی شده هستیم، اضافه کرد: طبق آمارهای ارائه شده از شهرستان اردبیل تا به امروز افزون بر 40 میلیارد و 750 میلیون ریال درآمد مردمی داشته‌ایم.

زلالی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بهره‌گیری از داشته‌های انسانی، علمی، مشورت، انتقاد سازنده و... در وجود امدادگران کمیته‌ امداد نهادینه شده است، بیان کرد: همکاران امداد در این مجموعه با استفاده‌ صحیح از این داشته‌ها سهم مهمی را در ریشه‌کنی فقر در منطقه به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: رسیدن به اهداف آرمانی تنها با همدلی، مشورت، تعامل و وحدت به دست می‌آید که به حول و قوه‌ الهی در مجموعه کمیته امداد استان اردبیل براساس وظایفی که به ما محول شده شاهد این تعاملات در سطح بسیار بالایی هستیم.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع جلب رضایت مددجویان تحت پوشش برای امدادگران این نهاد، هدفی والاتر است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات بر سر راه خانواده‌های نیازمند سبب می‌شود بار مراجعات در این نهاد حمایتی افزایش یابد که این امر وظیفه‌ امدادگران را نسبت به خانواده‌ها بسیار سنگین می‌کند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول