اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید هندیجان خبر داد

اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران هندیجانی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان از اجرای طرح پایش سلامت واکسن آنفلوانزا ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران هندیجانی

حمید جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از اجرای طرح پایش سلامت واکسن آنفلوانزا ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط این اداره و پزشک و کارشناس شبکه بهداشت و درمان و همچنین مددکاری و امور اجتماعی شهرستان هندیجان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح 50 نفر از والدین و همسران شهدا و ایثارگران با هدف بهبود وضعیت جسمی و رسیدگی مستمر درمانی و همچنین ارائه خدمات پزشکی به والدینی که دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند معاینه و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند از ارزشمندترین خدمات است که خوشبختانه به خوبی آن را به اجرا درآوردیم.

وی همچنین عنوان کرد: امروز با تحقق این اقدام، خدمات پزشکی به عنوان پل ارتباطی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.

جعفریان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مدیون شهدا و رزمندگان و خانواده‌های آنان است، توضیح داد: ما خادمان این بزرگواران هستیم و اولویت خدمت‌رسانی به این قشر را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و مطمئناً سایر دستگاه‌های اجرایی نیز چنین روندی را در پیش‌رو دارند.

انتهای پیام/72001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول