اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس:

تکلیف طرح پزشک خانواده مازندران باید مشخص شود

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پزشک خانواده طرح خوبی است اما زیربنا و بستر آن فراهم نیست،گفت: تکلیف طرح پزشک خانواده مازندران باید مشخص شود.

تکلیف طرح پزشک خانواده مازندران باید مشخص شود

 قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره طرح پزشک خانواده بیان داشت: مازندران یکی از استان‌های پایلوت کشور برای اجرای این طرح بود و البته طرح خوبی است اما زیربنا و بستر آن فراهم نیست.

وی تصریح کرد: باید هر چه زودتر تکلیف این طرح در مازندران مشخص شود تا مردم بیش از این دچار سردرگمی نشوند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان فوق تخصصی چالوس با ورود روزانه چندین دستگاه خودروی تریلی حامل تجهیزات در حال تجهیز شدن است، تاکید کرد: 90 نیروی انسانی باید در این بیمارستان به‌کارگیری شوند که تاکید شده است از حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در این بیمارستان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات گازرسانی منطقه در حال پیگیری است،افزود: گازرسانی یک پروژه بسیار سخت است که نیاز به دقت بالا و زمان کافی دارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: دستورات لازم برای تسریع در روند گازرسانی نیز صادر شد و به امید خدا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی در ادامه به مشکلات آب شرب در حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت اشاره کرد و گفت: آب شرب امروز یک دغدغه است و جنگ آینده جنگ نفت نیست بلکه جنگ آب است.

احمدی لاشکی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه در منطقه خاطرنشان کرد: امروز با این همه آپارتمان‌سازی‌ها و حفر چاه‌ها برای تامین آب شرب، منابع زیرزمینی آب در معرض تهدید قرار دارند. 

وی درباره طرح هادی مناطق روستایی ابراز داشت: در بحث طرح هادی باید نقشه‌برداری‌ها به گونه‌ای انجام شود که برای مردم روستا مشکل‌ساز نشود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای بی‌رویه خیانت به حوزه کشاورزی است و باید جلوی آن گرفته شود.

 وی افزود: کمیسیون ماده 99 در غرب استان باید فعال‌تر شود و مسئولان استانی باید نسبت به این امر توجه بیشتری کنند.

 احمدی در پایان به معضل بیکاری جوانان پرداخت و ابراز داشت: بیکاری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور است و وضعیت جوانان در این بخش نامطلوب است.

انتهای پیام/86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول