اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی صورت می‌گیرد

برگزاری پنجمین دوره ویژه برنامه با کاروان عشق در ده‌زیار کرمان

در آستانه اربعین حسینی پنجمین دوره ویژه برنامه با کاروان عشق در ده‌زیار کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین دوره ویژه برنامه با کاروان عشق در ده‌زیار کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به همت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای پنجمین سال متوالی ویژه برنامه «با کاروان عشق» برگزار می‌شود.

ثارالله انکوتی مدیر اجرایی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه این مراسم در یادبود شهید جهانگیر صدقی دومین شهید روستای ده‌زیار برنامه‌ریزی شده است، گفت: در جلسه برنامه‌ریزی هیئت مقرر شد که هر یک از ویژه برنامه‌های هیئت در یادبود یکی از شهدا برگزار شود.

وی عنوان کرد: شهید جهانگیر صدقی دومین شهید روستای ده‌زیار است که به عنوان مسئول آموزش مخابرات لشکر 41 ثارالله در جبهه بانه در عملیات کربلای 10 به درجه رفیع شهادت رسید.

انکوتی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «با کاروان عشق» به مناسبت اربعین حسینی و در راستای تبیین واقعه عاشورا و نقش حضرت زینب (س) پس از آن واقعه در نظر گرفته شده است، افزود: این مراسم از سه‌شنبه 26 تا 30 آذر ماه جاری به مدت پنج شب از ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی خاطر‌ نشان کرد: در این مراسم حجج‌اسلام علی‌اکبر سام‌نژاد امام جمعه چترود، محمد افضلی و حسین شهابی در تبیین بصیرت عاشورایی سخنرانی می‌کنند.

مدیر اجرایی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ابراز داشت: این مراسم با مداحی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت (ع)، سید‌رضا تحویلدار، علی کدخدایی، سید‌روح‌الله نیکخواه، عادل رضایی، حمید عسکری و روح‌الله علیرضایی همراه است.

به گزارش فارس، ویژه برنامه «با کاروان عشق» در محل مسجد جامع روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان در فاصله 40 کیلومتری شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول