اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

برخی از هزینه‏‌های غیرضروری در عزاداری‏‌ها صرف امور خیریه شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: می‌‏توان با برنامه‌‏ریزی دقیق و بهتر متولیان امر، برخی از هزینه‏‌های غیرضروری که در این‏گونه مراسم‌ها صرف می‏‌شود، به سمت فعالیت‏‌ها و امور عام‌المنفعه و خیر هدایت کرد.

برخی از هزینه‏‌های غیرضروری در عزاداری‏‌ها صرف امور خیریه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود صفری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، با برشمردن نقاط قوت مجالس و محافل عزاداری حسینی اظهار داشت: می‌توان با روشن کردن فلسفه قیام امام حسین (ع) در جامعه، جوانان را بیش از گذشته راهنمایی کرد.

وی تصریح کرد: می‌‏توان با برنامه‌‏ریزی دقیق و بهتر متولیان امر، برخی از هزینه‏‌های غیرضروری که در این‏گونه مراسم‌ها صرف می‏‌شود، به سمت فعالیت‏‌ها و امور عام‌المنفعه و خیر مثل تجهیز بیمارستان‏ها، ساخت مدارس و ... هدایت کرد.

حجت‌‏الاسلام سیدمهدی رضایی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور دماوند نیز در این جلسه بر لزوم برنامه‏‌ریزی ساختاری و پایه‌‏ای برای کیفیت دادن به مراسم و برنامه‏‌های عزاداری در شهرستان دماوند تاکید کرد.

همچنین در این جلسه، مسئولان و رؤسای ادارات، شهردار دماوند، فرمانده سپاه و ... نقطه نظرات و دیدگاه‌‏های خود را در رابطه با عزاداری‏ها، فرصت و چالش‏‌های آن مطرح کردند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این جلسه نیز لوح تقدیر دانشگاه پیام نور برای سپاس از زحمات حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی در برگزاری کلاس اخلاق ویژه کارکنان این مرکز دانشگاهی به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/2568/ط10/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول