اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام جمعه‌ انار خواستار شد

پخش عزاداری اربعین حسینی انار از شبکه‌های سراسری

امام جمعه انار از مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان درخواست کرد تا در زمینه پخش مراسم برگزاری عزاداری اربعین حسینی در شهر انار از شبکه سراسری ‌همکاری لازم را به عمل‌ آورد.

پخش عزاداری اربعین حسینی انار از شبکه‌های سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این ‌شهرستان اظهار داشت: انار یکی از 10 شهرستانی است که ‌فرصت مناسبی برای شهروندان ایجاد شده تا با راه‌اندازی‌ سامانه دیجیتال بتوانند از برنامه‌های سایر شبکه‌های صدا و سیما بهره‌مند شوند.

وی از مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان درخواست کرد تا در زمینه پخش مراسم برگزاری عزاداری اربعین حسینی در انار از شبکه سراسری ‌همکاری لازم را به عمل‌ آورد.

‌غلامعلی موحدی‌نیا فرماندار انار نیز در این جلسه اظهار داشت: صدا و سیما نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارد.

وی به نقش صدا و سیما در ترویج و ایجاد باورهای مذهبی و سنتی، نهادینه کردن سیاست‌های کشور و نظام در اجرای دستورات و راهبردهای مقام معظم رهبری، نقش صدا و سیما در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، ترویج و فرهنگ‌سازی در زمینه ورزش‌ اشاره کرد.

موحدی‌نیا افزود: صدا و سیما در توسعه اقتصادی نیز بسیار می‌تواند مؤثر باشد تا شاهد گسترش صنعت و توسعه اقتصادی در همه استان به ویژه شهرستان انار باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در‌ شهرستان انار از مجموع‌ 25 هزار هکتار باغ‌ زیرکشت پسته، 20 هزار تن محصول برداشت‌ و حدود 200 میلیون دلار ارز وارد کشور می‌شود.

موحدی‌نیا گفت: در حالی که‌ انار جزو شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است، باید در بخش صنعت دام و طیور و فرآوری پسته و بسته‌بندی آن سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

‌حجت‌الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر انار در این جلسه گفت: صدا و سیما یک مجموعه مهم است و جایگاه والا و سنگینی دارد، نقش رسانه ملی در گسترش فرهنگ اسلامی و فرهنگ‌سازی بسیار مهم است.

وی درخواست کرد با فرهنگ‌سازی مناسب و مؤثر نسبت به تولیدات ملی و در کنار آن نسبت به تولیدات استانی اهمیت بیشتری گذاشته شود.  

انتهای پیام/80021/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول