اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار به فارس خبر داد

برگزاری عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) با همکاری باشگاه ایثار و شهرداری قم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از برگزاری مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان توسط جانبازان این باشگاه با همکاری شهرداری قم خبر داد.

برگزاری عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) با همکاری باشگاه ایثار و شهرداری قم

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایشان در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم به همت جانبازان باشگاه ایثار قم و مشارکت مسئولین محترم استان از جمله مسئولان شهرداری قم با حضور هفت هزار نفر از جانبازان و خانواده محترم شهدا، ورزشکاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سایر اقشار در روز جمعه پانزدهم آذر ماه از ساعت 19 و 30 دقیقه در محل مجتمع حضرت امام خمینی (ره) قم، واقع در جنب گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر (ره) برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم اضافه کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد سخنرانی کرده و حاج مهدی میرداماد نوحه‌خوانی خواهد کرد.

خوشرفتار با اشاره به اینکه روضه‌ها و عزاداری‌ها عاشورا را زنده نگه می‌دارد، اظهار داشت: باید از خداوند بخواهیم ما را بیش از پیش عاشورایی کند تا بتوانیم رضایت حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2258/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول