اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت

جمع‌آوری ‌1.3 میلیارد ریال زکات در منوجان

مسئول ستاد جمع‌آوری زکات شهرستان منوجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان منوجان بیش از یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری ‌1.3 میلیارد ریال زکات در منوجان

حجت‌الاسلام عباس دلیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: پرداخت زکات زمینه رهایی از تعلقات دنیوی و رشد معنوی و تقویت روح و روان انسان است و خداوند جایگزین کردن بخشی از مال انسان را که به عنوان زکات پرداخت می‌شود، ضمانت کرده است.

مسئول ستاد جمع‌آوری زکات شهرستان منوجان بیان داشت: گذشتن بخشی از مال خود، وی را از وابستگی‌های دنیوی جدا می‌کند و روح وی را در راستای کسب کمالات بیشتر هدایت می‌کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان منوجان بیش از یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال زکات جمع‌آوری و همچنین 44 اصل درخت به عنوان ثمره و شجره طیبه به دبیرخانه زکات شهرستان اهدا شده است.

دلیری عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ زکات در جامعه دارند و در این زمینه باید فعالیت خود را افزایش دهند، زیرا احیای فرهنگ زکات موجب رفع مشکلات اقتصادی بسیاری از نیازمندان شده که در این زمینه باید اقدام لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی احیای این فریضه باید با کارهای فرهنگی در راستای ترویج پرداخت زکات تلاش کنند.

انتهای پیام/80006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول