اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اشنویه خبر داد

رشد 34 درصدی پرداخت زکات در اشنویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه از رشد 34 درصدی پرداخت زکات در اشنویه نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 34 درصدی پرداخت زکات در اشنویه

الهوردی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روند پرداخت زکات امسال در اشنویه رشد چشمگیری داشته است و هر روز بر میزان آن افزوده می‌شود.

وی بر آثار و منافع دنیوی و اخروی زکات اشاره کرد و گفت: پرداخت زکات نه تنها سبب افزایش و رونق رزق و روزی و خوشنودی الهی می‌شود بلکه سبب کاهش فقر در بدنه جامعه نیز می‌شود.

حسین‌زاده رفاه عمومی میان خانواده‌ها را مرهون احیای امر زکات در جامعه دانست و گفت: زکات مصارف گوناگونی دارد که می‌تواند موجبات توسعه و آبادانی شهرها و روستاها نیز شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه از جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد و 230 میلیون ریال زکات در اشنویه خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته رشد 34 درصدی پرداخت زکات را در این شهرستان نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته اقدامات تبلیغی نیز در این رشد 34 درصدی بی‌تأثیر نبوده است، به طوری‌که در حال حاضر 80 مبلغ و عامل زکات در این شهرستان در راستای احیا و ترویج امر زکات فعالیت می‌کنند.

حسین‌زاده گفت: تبیین لزوم پرداخت زکات، وجوب آن و منافع شخصی و اجتماعی آن را می‌توان از جمله وظایف مبلغین و عاملان زکات فعال در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول