اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر:

مردم « نیر» یک میلیارد ریال زکات پرداخت کرده است

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر گفت: مردم مؤمن و متعهد شهرستان «نیر» بیش از یک میلیارد و 709 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

مردم « نیر» یک میلیارد ریال زکات پرداخت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی همزه‌اربابی عصر امروز در جلسه شورای زکات شهرستان نیر اظهار داشت: بیش از 378 میلیون ریال از محل زکات جمع‌آوری شده در سطح این شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان منطقه هزینه شده است.

وی افزود: در سال‌ جاری مردم مؤمن شهرستان نیر نزدیک به یک میلیارد و 709 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند که بخشی از این مبلغ برای رفع مشکلات نیازمندان روستاهای مؤدی زکات و محرومان و نیازمندان روستاهای همجوار آنها هزینه شده است.

همزه‌اربابی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تأمین هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و هزینه درمانی، معیشتی و تهیه لوازم خانگی نیازمندان و نیز تکمیل پروژه‌های عمرانی و ساختمانی محرومان و نیازمندان از جمله مساعدت‌های این نهاد از محل زکات پرداختی مردم مؤمن و نیکوکار منطقه است.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاهای مؤدی زکات خاطرنشان کرد: کمک به مرمت و بهسازی مسجد جامع روستاهای صائین و مستان‌آباد، کمک به احداث پل عابر در روستای قره شیران، کمک به احداث غسالخانه در روستای سقزچی و کمک به اجرای طرح هادی در روستاهای دوشانجیق و دیم سقرلو از جمله پروژه‌‌های عام‌المنفعه‌ای است که از طریق مابقی یک میلیارد و 330 میلیون ریالی زکات جمع‌آوری شده به اجرا درآمده و یا در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با همت کمیته امداد و همراهی خود روستاییان و کشاورزان پرداخت زکات افزایش یافته به طوری که این افزایش در سال‌های اخیر بیش از 35 درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان نیر بیان کرد: منابع حاصل از زکات علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین سهم فقرا در بخش‌هایی که مددجویان کمیته امداد نیاز به حمایت جدی و مقطعی دارند، هزینه می‌شود.

انتهای پیام/62007/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول