اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی کرمان تاکید کرد

ضرورت یاری‌رسانی رسانه‌ها به پلیس 110

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: جا دارد با یاری اصحاب رسانه در حوزه فعالیت‌های فوری پلیس کار بیشتری صورت گیرد تا تماس‌های غیرضروری با 110 به حداقل ممکن کاهش یابد.

ضرورت یاری‌رسانی رسانه‌ها به پلیس 110

عبدالرضا ناظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به منظور افزایش سرعت عمل پلیس، جلب رضایت شهروندان و ارتباط پایدار بین پلیس و جامعه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دقت و توجه به مطالبات مردم در حوزه 110 سبب افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی می‌شود، خاطر نشان کرد: مردم نیروی انتظامی را برای حل مشکلاتشان ملجأ و پناهگاه مطمئنی می‌دانند و پلیس نیز آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و نظم و انضباط اجتماعی و طرح‌های امنیت محله محور است.

ناظری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 353 هزار و 815 تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده است که 65 درصد این تماس‌ها، منجر به عملیات و حضور مستقیم پلیس در صحنه شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش 21 درصدی تماس‌های غیر‌قابل رسیدگی با 110‌ بیان داشت: این امر نشان از آگاهی بیشتر مردم نسبت به نحوه کارکرد مرکز فوریت‌های پلیسی دارد، اما جای دارد با یاری اصحاب رسانه در این حوزه فعالیت بیشتری صورت گیرد تا تماس‌های غیرضروری با 110 به حداقل ممکن کاهش یابد.

‌ناظری‌ راهنمایی شهروندان را یکی دیگر از اقدامات کاربران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد و افزود: این مورد نیز نسبت به سال قبل از افزایش 31 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند موارد فوریتی از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری، شرارت، تصادفات فوتی و وقایع مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس بتواند در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول