اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نگاه ما به یک جریان و یا رسانه‌‌های خاص نیست

استاندار فارس گفت: نگاه ما به یک جریان و یا رسانه‌‌های خاص نیست بلکه تمام رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب رسمی را مورد توجه قرار می‌‌دهیم و آماده پذیرش هرگونه انتقادی از سوی آنها هستیم.

نگاه ما به یک جریان و یا رسانه‌‌های خاص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد احمدی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به خلاقیت ذاتی خود سخت‌ترین، دشوارترین و فراگیرترین خدمات را به نظام و مردم ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که آیین‌های خود را با نام و یاد خدا برگزار کنند که این نشان از روحیه ولایی و معنوی مردم و مسئولان ایران اسلامی است.

استاندار فارس تصریح کرد: استقلال و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مرهون جانفشانی‌های ایثارگران به ویژه 14 هزار و 600 شهید این استان است.

احمدی بیان داشت: دست‌یابی ایران اسلامی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و سربلند بیرون آمدن هیئت مذاکره کننده با 5+1 نشان از تدبیر مقام معظم رهبری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد که باید با تمام توان آن را حفظ و حراست کرد.

استاندار فارس ابراز داشت: نیروی انتظامی به عنوان دژ آهنین در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تندروی‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است و باید الگوی دیگر کشورها قرار گیرد.

احمدی ابراز داشت: پلیس در تمام زمینه‌ها به ویژه اجرای طرح زمستانی در برقراری امنیت جاده‌ای تلاش‌های شبانه‌روزی را انجام خواهد داد که با اجرایی شدن آن شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این فصل از سال در این استان هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات جامعه اعتیاد است که با راه‌اندازی مراکز بازپروری شاهد مقابله با این پدیده اجتماعی در استان فارس هستیم.

استاندار فارس در حاشیه آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در پاسخ به سوالی که چرا استانداری برای مصاحبه تنها از رسانه‌های خاصی دعوت می‌کند، گفت: نگاه ما به یک جریان و یا رسانه‌ای خاص نیست بلکه رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب را مورد توجه قرار می‌‌دهیم و آماده پذیرش هرگونه انتقادی از سوی تمام رسانه‌ها هستیم.

به گزارش فارس، چندی پیش برخی افراد به عنوان رسانه‌های همسو و همراه دولت با استاندار فارس دیدار و گفت‌وگو کردند که این امر موجب تعجب و همچنین اعتراض رسانه‌های رسمی و فعال در سطح این استان شد چراکه تاکنون بنا بر فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت و همراهی با دولت، هیچ رسانه رسمی در فارس جز این اقدام نکرده و همواره نماینده دولت در این استان را مادامی که دستور ولایت بر این منوال است، حمایت و همراهی می‌کنند. 

انتهای پیام/2448/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول