اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان بوشهر:

رسانه‌های ما باید خط پایداری و صلح را حفظ کنند

مسئول بسیج اساتید استان بوشهر گفت: رسانه‌های ما باید خط پایداری و صلح را حفظ کنند و در راه شناسایی و مبارزه با دشمنان گام بردارند.

رسانه‌های ما باید خط پایداری و صلح را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد چمکوری ظهر امروز در همایش رسالت رسانه، گفت: ایران اسلامی در خط مقدم جبهه مقاومت و پایداری است و از رسانه‌های مقاومت نیز حمایت می‌کند.

وی افزود: رسانه‌های ما باید خط پایداری را حفظ کرده و در راه افشای دشمنی‌ها گام محکمی بردارند.

مسئول بسیج اساتید استان بوشهر که هشت سال مسئولیت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را بر عهده داشت، اضافه کرد: رسانه‌های ما و رسانه‌های جبهه مقاومت، رقیب سرسخت رسانه‌های دشمنان هستند که در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان و رژیم غاصب صهیونیستی اثر آن به خوبی نمایان شد، به طوری که در 10 روز اول جنگ، رسانه‌های بیگانه به پیروزی حزب‌الله اعتراف کردند.

این مسئول اضافه کرد: همین اعتراف دشمن موجب تضعیف روحیه نیروی خودی و تقویت روحیه حزب‌الله شد که پیروزی نهایی را برای حزب‌الله لبنان به ارمغان آورد.

چمکوری ادامه داد: حزب‌الله لبنان با تقویت شبکه تلویزیونی و رسانه‌های خود از یک سو و آمادگی نظامی از سوی دیگر، جنگ نرم و جنگ سخت در برابر دشمن را با پیروزی به پایان برد و این مهم نشان‌دهنده اهمیت رسانه است.

وی در پایان اذعان داشت: رسانه باید دقیق، پرمحتوا و باکیفیت باشد تا مخاطبان خود را تشنه رها نکند، در غیر اینصورت مخاطبان برای سیرابی به رسانه‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول