اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:

رسانه‌ها در سازمان‌های غیر شفاف تهدید تلقی می‌شوند

مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند.

رسانه‌ها در سازمان‌های غیر شفاف تهدید تلقی می‌شوند

امیرعباس تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند به همین دلیل، درب‌های سازمان تأمین اجتماعی بر روی خبرنگاران باز است.

مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطب گفت: کار و فعالیت در حوزه روابط‌عمومی تلاش و عشق مضاعف می‌طلبد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیوند میان ارتباطات و فناوری اطلاعات سبب شده روابط‌عمومی‌، هم در تصمیم‌سازی و هم در تصمیم‌گیری نقش مؤثری داشته باشد.

تقی‌پور گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ سازمان تأمین اجتماعی نقش بسیار مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در مواجه با انتظارات گروه‌های مرجع، مدیران و مسئولان کشور، استادان دانشگاه، هنرمندان، رسانه‌ها، تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی دارند؛ از این رو باید از آمادگی لازم برای توضیح، تبیین و ترویج برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان برخوردار باشند.

وی  با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه روابط عمومی افزود: امروزه با فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی روبرو هستیم و رسانه‌ها در یک سازمان شفاف به عنوان فرصت و در سازمانی غیر شفاف به عنوان تهدید محسوب می‌شوند.

تقی‌پور اظهار داشت: در سازمانی که مدیریت ارشدش چهار راهبرد قانونمداری، برنامه‌محوری، پاکدستی و پاسخگویی را موردنظر قرار داده، حضور و نظارت رسانه‌ها در سازمان به‌عنوان یک فرصت تلقی شده و باید درب‌های آن بر روی خبرنگاران باز باشد.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی افزود: تعامل حرفه‌ای با رسانه‌ها برای ما خلق فرصت می‌کند و برای رسیدن به این سطح باید تلاش آگاهانه و هدفمند داشته باشیم.

وی به بحث شفافیت در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: این شفافیت و صراحت باید در عمل دیده شود.

تقی‌پور، استفاده صحیح از فضای مجازی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: شبکه‌های اجتماعی امروز آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتباط ما با شرکای اجتماعی است و باید از این مزیت به عنوان یک فرصت، بهره بگیریم.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول