اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت

تجلیل از پژوهشگران جوان در بردسیر

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران و دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تجلیل شد.

تجلیل از پژوهشگران جوان در بردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، کمال جوانمرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران این دانشگاه در بردسیر ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، پژوهش را ضامن پیشرفت و توسعه پایدار کشور دانست.

وی اظهار داشت: توسعه‌ای پایدار است که مستمر، پویا، موزون و درون‌زا باشد و مصداق درون‌زایی توسعه، انرژی هسته‌ای است که از خود ما است و دیگری نمی‌تواند آن را از ما بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر بیان داشت: رویکرد پژوهش اعتقاد و باور به پژوهش در راستای حل مسائل است و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری و برخورد با مسئله باید به مطالعه عمیق وضع موجود پرداخت.

وی همچنین پژوهش را موجب افزایش دانش و گسترش آن دانست و گفت: پژوهش موجب استقلال و اقتدار کشور می‌شود پس همه ما باید به این امر مهم توجه خاص داشته باشیم.

همچنین به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی از برخی اختراعات و دستاوردهای دانشجویان این واحد دانشگاهی برپا و در جنب آن نمایشگاهی از کتاب با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و مجلات دایر است و کتاب‌ها و مجلات آن به صورت رایگان و برخی به صورت نیم‌بها در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/80027/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول