اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در شهرکرد گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه پژوهش و فناوری در شهرکرد، گفت: این نمایشگاه با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله بنیاد ملی نخبگان، حفاظت محیط زیست، امور کتابخانه‌های استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان گشایش یافته است.

خداداد پیرعلی افزود: شرکت‌های خصوصی نیز با حضوری فعال در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی از افزوده شدن هشت غرفه جدید به این نمایشگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با 32 غرفه گشایش یافته بود که در سال جاری تعداد غرفه‌های نمایشگاه به 40 غرفه افزایش یافته است.

پیرعلی با بیان اینکه این نمایشگاه حاصل دستاوردهای علمی، پژوهشی پژوهشگران برتر استان است، افزود: امروز شاهد رونمایی از طرح مانچ‌های پلیمری مهارکننده گرد و غبار در بیابان هستیم که برای نخستین بار در این نمایشگاه رونمایی شده است.

رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری پژوهش را نیروی محرکه توسعه دیگر بخش‎‌های کشور دانست و گفت: باید با تخصیص اعتبارات مناسب به این بخش، از پژوهشگران استان حمایت کنیم تا بتوانیم با عملی کردن ایده‌های نخبگان بستر توسعه بیش از پیش استان و کشور را فراهم کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگران برتر استان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گشایش یافت.

انتهای پیام/68008/س20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول