اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان

به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تلاش 14 گروه آموزشی پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: امسال در نمایشگاه ایده‎های جدید به اجرا در آمده است به طور مثال دانشجویان گروه جغرافیا از شهردار و مسئولان شهرداری دعوت کرده تا جلسه‎ای پیرامون بهبود وضعیت شهر زاهدان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

علی قدس افزود: دانشجویان گروه مهندسی نیز با حضور شرکت‎های خصوصی و علاوه بر استفاده از مصالح جدید در نمایشگاه، از مسئولان این شرکت‎های تولیدی و صنعتی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با مصالح و کاربرد آن در صنعت دعوت به عمل آورده‎اند.

وی متذکر شد: با دعوت از سازمان‎ها و ارگان‎های مختلف، برنامه‎ریزی برای آشنایی این ادارات با دستاوردهای پژوهشی دانشجویان واحد زاهدان انجام شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطرنشان کرد: در روز 27 آذر ماه جاری و مراسم اختتامیه نمایشگاه، از پژوهشگران برتر و نخبگان دانشگاه آزاد واحد زاهدان تقدیر می‎شود.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول