اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی:

نباید از واقعیات در بحث‌های پژوهشی ترسید

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در بحث‌های پژوهشی نباید از واقعیات ترسید و آمار ندادن بهتر از دادن آمار غلط است.

نباید از واقعیات در بحث‌های پژوهشی ترسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: متولیان باید پژوهشگران را امین مردم و نظام به شمار آورند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های پژوهشی نیازمند تحول هستیم، تصریح کرد: باید در این حوزه دیجیتال‌سازی و جلوگیری از پژوهش‌های مشابه را مورد توجه قرار دهیم.

خوراکیان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در بحث‌های پژوهشی اولویت بیشتری قائل شوند، ادامه داد: باید در خصوص جوانان آینده‌پژوهی صورت گیرد و بعد از آن نیز باید آینده‌نگاری انجام شود.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی باید مورد توجه قرار گیرد؛ در سال جاری مجری چند پروژه علمی بودیم که از آن جمله می‌توان به نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این مؤسسه به دنبال ایجاد پژوهشگران جوان هستیم که به همین منظور از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای جوانان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول