اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور بهمئی:

پژوهش و تحقیق از ارکان توسعه اقتصادی هر کشور است

رئیس دانشگاه پیام‌ نور واحد بهمئی یکی از ارکان توسعه اقتصادی هر کشور را تأکید بر پژوهش و تحقیق عنوان کرد و گفت: باید از پژوهشگران در این زمینه حمایت و پشتیبانی شود.

پژوهش و تحقیق از ارکان توسعه اقتصادی هر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، صمد رنجبر صبح امروز در مراسمی که با حضور مسئولان شهرستانی به مناسبت هفته پژوهش در کانون پرورش فکری شهر لیکک برگزار شد، اظهار کرد: پژوهش؛ نیروی محرکه توسعه در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و کشاورزی هر کشور است که قدرت و استقلال هر کشور بر پایه پژوهش و تحقیق استوار است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور بهمئی افزود: پژوهش‌ها باید بیشتر به صورت کاربردی باشد و از حالت کپی‌برداری و تقلید خارج شود تا برای رشد و تعالی جامعه مفید واقع شود.

وی گفت: پژوهش و تحقیق نباید فقط منحصر به دانشگاه‌ها باشد بلکه باید به عنوان یک نیاز به آن نگاه کرد و در جامعه اسلامی فراگیر شود تا همه افراد بتوانند برای خدمت‌رسانی به مردم کارهای پژوهشی و تحقیقی کاربردی انجام دهند.

رنجبر یکی از ارکان توسعه اقتصادی هر کشور را تأکید بر پژوهش و تحقیق عنوان کرد و گفت: باید از پژوهشگران در این زمینه حمایت و پشتیبانی شود.

وی دعوت از اساتید این دانشگاه جهت ارائه مقاله و پژوهش‌های خود و تعیین و تقدیر از سه مقاله و پژوهش برتر، برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام ‌نور واحد لیکک، برگزاری کارگاه آموزشی آیین نگارش و مکاتبات آموزشی برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه پیام‌ نور واحد لیکک اعلام کرد.

به گزارش فارس؛ در ادامه این مراسم کارگاه آموزشی آیین نگارش و مکاتبات آموزشی با تدریس معاون پژوهشی دانشگاه پیام ‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که سید‌علی سراج در این کارگاه پژوهشی یکی از مهم‌ترین ابزارهای یک سازمان برای رسیدن به اهدافش را ایجاد ارتباطات رسمی از طریق نوشته‌ها و مکاتبات اداری عنوان کرد.

انتهای پیام/82015/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول