اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین ارزیابی اعتباربخشی

بیمارستان‌های تأمین اجتماعی قزوین خوش درخشیدند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: در نخستین ارزیابی استانداردسازی و ملی اعتباربخشی مراکز درمانی بستری دو بیمارستان رازی و تاکستان خوش درخشیدند.

بیمارستان‌های تأمین اجتماعی قزوین خوش درخشیدند

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در نخستین ارزیابی استانداردسازی و ملی اعتباربخشی مراکز درمانی بستری که در سطح کشور و به طور هماهنگ از سوی وزارت بهداشت‏، درمان و آموزش پزشکی انجام پذیرفت دو بیمارستان رازی و تاکستان با کسب امتیاز بالای 80 به اخذ درجه یک عالی در سطح استان نایل شدند.

وی در خصوص کسب این رتبه با ارزش افزود: این مدیریت با ایجاد زیرساخت‌های لازم و با تشکیل گروه‌های کیفی در هر واحد و در کنار آن آموزش‌های تخصصی همکاران شاغل در راستای افزایش سطح مهارت آنان و ارائه خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر و اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری موفق شد به نتیجه دلخواه خود دست یابد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: این رتبه‌بندی از شش سطح غیراستاندارد، درجه سه، درجه دو،درجه یک، درجه یک مثبت و درجه یک عالی تشکیل شده است که این دو بیمارستان به اذعان ارزیابان وزارت بهداشت و درمان در ارائه خدمت‌رسانی در سطح استان از شرایط عالی برخوردار هستند.

بابایی بیان کرد: پیش از این نیز بیمارستان رازی قزوین در استقرار حاکمیت بالینی به عنوان تنها بیمارستان استان در کنار چهار بیمارستان برتر سازمان تأمین اجتماعی کشور در جشنواره حاکمیت بالینی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده بود.

وی اضافه داد: همچنین دفتر پرستاری بیمارستان رازی نیز طی چهار سال گذشته به عنوان منتخب و اول کشوری در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کشور انتخاب شد و کسب این موفقیت جدید نیز برگ زرینی از کتاب موفقیت‌های پی‌در‌پی همکاران این مجموعه پرتلاش است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ضمن تقدیر از همکاران مجموعه به دلیل ایجاد فضای پر از صمیمیت و همدلی حاکم بر محل کار ابراز کرد: این پیروزی‌ها جز در سایه کار تیمی موفق‏، انگیزه بالا، همدلی، آموزش مناسب و ایجاد زیرساخت‌های لازم حاصل نمی‌شد.

بابایی عنوان کرد: مدیریت درمان و تمامی همکاران این مجموعه از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران و افزایش سطح رضایتمندی آنان فروگذار نمی‌کنند و امیدواریم بتوانیم در راستای بهبود وضعیت درمان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول