اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس

دستگاه‌های جدید بیمارستان مرودشت به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار فارس دستگاه‌های جدید بیمارستان شهید مطهری مرودشت با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

دستگاه‌های جدید بیمارستان مرودشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رئیس بیمارستان شهید مطهری این شهر سه‌شنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از دستگاه‌های جدید بیمارستان شهید مطهری این شهر، اظهار داشت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال نسل جدید با اعتباری افزون بر 470 میلیون تومان، خریداری و در این بیمارستان نصب شده است.

علی اکبری افزود: این دستگاه ساخت کره جنوبی و توسط شرکت‌های داخلی مونتاژ شده است و دارای دوز کمتر اشعه و قابلیت ارسال تصاویر با وضوح بالا به نقاط دوردست برای هرگونه تصمیم‌گیری پزشکی است.

اکبری اضافه کرد: دستگاه «سی تی اسکن» جدید با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 120 میلیون تومان از محل اعتبارات اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس تهیه شده است و قابلیت ایجاد تصاویر سه بعدی با وضوح تصاویر بالا و قدرت تشخیص بیشتر و سرعت تصویربرداری دارد.

وی ادامه داد: دستگاه سنگ‌شکن برون اندامی ساخت کشور آلمان با اعتبار یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان قابلیت خرد کردن سنگ‌های کلیه تا دو سانتی‌متر بدون بیهوشی و جراحی را دارد.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح دستگاه‌های جدید بیمارستان شهید مطهری مرودشت که با حضور استاندار فارس برگزار شد، محمد مهدی برومندی، نماینده مردم این شهرستان و یدالله حسینی، فرماندار و اعضای شورای اداری و شورای تأمین و جمعی از معتمدان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول