اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‎های سازمان تأمین اجتماعی:

تأمین اجتماعی در 8 سال 8 مدیرعامل عوض کرد

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‎های سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان در هشت سال گذشته، هشت مدیرعامل عوض کرد و این امر فعالیت‏های کلان سازمان را به هم ریخت.

تأمین اجتماعی در 8 سال 8 مدیرعامل عوض کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، رضا امینی در نشستی با استاندار سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت‎های تأمین اجتماعی در استان سمنان افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیاز به حمایت دارد.

وی گفت: در استان سمنان، 147 هزار نفر بیمه شده اصلی داریم و ترکیب صنعتی بودن خاص این استان سبب شده تا 70 درصد از جمعیت استان سمنان زیرپوشش تأمین اجتماعی باشند.

او وجود 25 هزار نفر مستمری‎بگیر و دو هزار و 500 نفر مشمولان بیمه بیکاری را از دیگر تعهدات این سازمان در استان سمنان برشمرد و با اشاره به وضعیت مالی و مطالبات این سازمان تصریح کرد: باید از تأمین اجتماعی بیش از پیش حمایت شود.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین با اشاره به توسعه ساخت و ساز در سمنان گفت: برای تکمیل این طرح‎ها نیاز به حمایت داریم.

در این نشست، مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیر درمان این سازمان در استان سمنان گزارشی از فعالیت‎ها و مسائل و مشکلات در ارائه خدمات به مشمولان ارائه کردند.

در ادامه استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب توسط تأمین اجتماعی به مشمولان گفت: نگاه سیاسی از بالای دولت گذشته به سازمان به تأمین اجتماعی آسیب رساند.

محمد وکیلی افزود: در دولت‏های نهم و دهم تغییرات سریع و کوتاه مدت، به سازمان تأمین اجتماعی ضربه زد.

وی با اشاره به رسالت سازمان تأمین اجتماعی در تأمین نیازهای درمانی بیمه‎شدگان بر تجهیز و ایجاد بخش‎های مورد نیاز در مراکز درمانی زیرپوشش این سازمان در استان سمنان تأکید کرد.

استاندار سمنان گفت: باید با اتخاذ تدابیری رضایت مردم و بیمه‎شدگان را جلب کرد و در مناطقی که واحدهای درمانی یا اداری وجود ندارد، اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی ایجاد بخش بیماران دیالیزی در بیمارستان 160 تخت‎خوابی سمنان را نیز ضروری خواند و از تلاش مسئولان این سازمان در استان سمنان برای ایجاد امکانات و رفع نیازهای مردم تقدیر کرد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول