اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد پیرانشهر اعلام کرد

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان پیرانشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر از پرداخت یک میلیارد و 348 میلیون ریال بابت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان پیرانشهر در نیمه نخست امسال خبر داد.

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان پیرانشهر

اباذر عبدی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند اقدام به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی آنان می‌کند.

وی تصریح کرد: با این اقدام خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد علاوه بر برخورداری از خدمات درمانی این بیمه‌ها، از مزیت بازنشستگی این بیمه‌ها نیز برخوردار می‌شوند.

عبدی‌وش از واریز بیش از یک میلیارد و 348 میلیون ریال بابت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان پیرانشهری در طول 6 ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این میزان مبلغ برای حق بیمه 213 نفر از اعضای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پیرانشهر پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این میان 91 خانواده دارای سرپرست زن نیز از مزایای خدمات مختلف بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر خاطرنشان کرد: بخشی از این بیمه‌ها نیز مشمول خانواده‌های مجری طرح‌های خودکفایی و اشتغال کمیته امداد می‌شود که در این راستا 122 خانواده مجری طرح خودکفایی از مزایای درمانی و بازنشستگی تأمین اجتماعی در طول نیمه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

وی پرداخت حق بیمه از بابت اجرای طرح‌های خوداشتغالی را عاملی انگیزشی برای ورود به عرصه کار و اشتغال پایدار توسط جوانان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد یکی از اهرم‌های موثر تشویق مددجویان برای ورود به عرصه‌های کاری و توانمندسازی آنها است.

عبدی‌وش تداوم اجرای این طرح‌ها را عاملی مهم در سلامت و استقلال اقتصادی مددجویان دانست و افزود: با این اقدامات حمایتی می‌توان بخش عمده‌ای از دغدغه‌های فکری خانواده‌ها را کاست.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول