اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه سیرجان:

انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای دشمنی آمریکا با ملت ایران است

امام جمعه موقت سیرجان گفت: آمریکا تا زمانی که ملت ایران به دنبال ارزش‌های اسلامی است، خصومت و دشمنی با ایران اسلامی دارد و انرژی هسته‌ای فقط بهانه‌ای است تا بتواند علیه ما توطئه کند و به دشمنی خود ادامه دهد.

انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای دشمنی آمریکا با ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: آمریکا تا زمانی که ملت ایران به دنبال ارزش‌های اسلامی است، خصومت و دشمنی با ایران اسلامی دارد و انرژی هسته‌ای فقط بهانه‌ای است تا بتواند علیه ما توطئه کند و به دشمنی خود ادامه دهد.

وی در مورد اظهارات مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم، تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کنیم، افزود: این نمی‌توانیم دشمن، از می‌توانیم جوانان برومند ما نشأت گرفته است و ملتی در مقابل دشمنان ایستاد و بر این ایستادگی پافشاری کرد، امروز استکبار را به زانو درآورده است که نمی‌توانند علیه خواست ملت ایران حرکتی داشته باشند.

امام جمعه موقت سیرجان ابراز داشت: دشمنان به دنبال اشاعه فرهنگ غرب در جامعه هستند و ما نباید خواسته و یا ناخواسته اسباب دست دشمن شویم و از ارزش‌های دینی و ملی فاصله بگیریم و هر فاصله یعنی نزدیک شدن به فرهنگ ضد دینی غرب و دشمنانی که پس از 35 سال نمی‌توانند الگوی ارزشی اسلام را در جامعه ببینند.

حیدری محرم و صفر را یادآور شعار لبیک یا حسین (ع) بیان کرد و گفت: این شعار برای ملت ایران همیشه زنده است و ما تا آخر حسینی می‌مانیم و علیه ظلم و ستم دشمن همچنان می‌ایستیم تا مقتدرتر از همیشه بر اصول اسلام تاکید کنیم و حاکمیت اسلام را در جهان کنونی که ملت‌ها تشنه ارزش‌ها و مسائل اسلام هستند، داشته باشیم.

وی همچنین بر رعایت تقوا و دوری از گناه تاکید کرد و ابراز داشت: دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی، سرافرازی در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.

انتهای پیام/80015/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول